مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد این باشگاه لیاقت قرار گرفتن در جمع باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران را داشته است.

سعید آذری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره اینکه قرار است رأی فیفا پیرامون پرونده رضا شکاری به زودی اعلام شود, اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده‌ام و امیدوارم هرچه زودتر این رأی صادر شود. این شکایتی است که علیه باشگاه‌های روستوف و روبین‌کازان به فیفا برای احقاق حق یک باشگاه ایرانی شده است و ما هم طبق وظیفه و مسئولیتی که به دوش‌مان بوده تا آخرین لحظه برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه «بعد از رفتن شکاری به روسیه این حق باشگا ذوب‌آهن بود که به دنبال حقش باشد.»، ادامه داد: مطمئناً تصمیمات حقوقی فیفا باید کاملاً بررسی شود، اما ما کما‌کان امیدواریم حق فوتبال ایران را از باشگاه‌های روسی بگیریم. امیدوارم با صدور رأی فیفا حق به حق‌دار برسد و یک باشگاه ایرانی نتیجه مدت‌ها کار حقوقی و پیگیری‌اش را بگیرد.

آخرین وضعیت پرونده ذوب‌آهن - شکاری در فیفاتراکتوری‌ها منتظر پاسخ قطعی فیفا در مورد وضعیت شکاریمدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه امروز (چهارشنبه) کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه فولاد خوزستان موفق به کسب مجوز حرفه‌ای بین‌المللی شده است, تصریح کرد: ما اولین تیمی بودیم که مدارک‌مان را برای بررسی ارسال کردیم، اما در ارسال مدارک یکی از فرم‌ها اشتباهی صورت گرفته و همین باعث شده بود تا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای برای ما مجوز ملی لحاظ کند. در ادامه ما از عزیزان کمیته استیناف خواهش کردیم که یک بازنگری صورت بگیرد و در نهایت مشخص شد مدارک باشگاه برای مجوز حرفه‌ای کافی بوده است.

آذری با تشکر از اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای بابت فرصت مجددی که به باشگاه فولاد داده شد, خاطر نشان کرد: این لیاقت باشگاه فولاد خوزستان بود که با توجه به زیرساخت‌ها و پارامتر‌هایی که دارد، مجوز حرفه‌ای کسب کند. این جای تقدیر و تشکر از همکاران‌مان در باشگاه فولاد را دارد که توانسته است در کنار فقط شش باشگاه دیگر ایرانی موفق به کسب این عنوان شود.

اولیایی: باشگاه فولاد واجد شرایط کسب مجوز حرفه‌ای بین‌المللی استفقط ۶ تیم لیگ برتری موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.