با گل‌هایی که استقلال مقابل سایپا به ثمر رساند، جمع گل‌های زده این تیم در مجموع لیگ و جام حذفی به عدد ۱۶ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان که مدتی است موتورشان روشن شده و بازیکنان این تیم به گل زدن عادت کرده اند، مجموع گل های زده خود در لیگ و جام حذفی را به عدد ۱۶ رساندند. بازیکنان استقلال ۶ بار در جام حذفی و ۱۰ بار نیز در لیگ برتر موفق به گلزنی شده اند که این گل ها در ۹ بازی به ثمر رسیده است.

مجموع گلهای استقلال توسط ۸ بازیکن به ثمر رسیده و بهترین گلزن آنها در مجموع لیگ برتر و جام حذفی یک مهاجم ۲۰ ساله به اسم سجاد آقایی به همراه فرشید اسماعیلی با ۳ گل زده می باشند.

اسماعیلی با ۳ گل و ۲ پاس گل تاثیرگذارترین و امتیاز آورترین بازیکن استقلال در این مسابقات است و سجاد آقایی با ۳ گل و یک پاس گل بعد از اسماعیلی قرار دارد.

محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، عارف غلامی، سجاد آقایی، وریا غفوری و میلیچ ۸ بازیکنی هستند که در دو جام حذفی و لیگ برتر برای آبی پوشان گلزنی کرده‌اند. در این بین به جز قائدی، میلیچ و غلامی، سایر گلزنان استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی برای این تیم گل زده‌اند تا دو گانه کرده باشند.

شجاعیان به همراه دانشگر و وریا غفوری هر کدام یک گل در لیگ و یک گل در جام حذفی، اسماعیلی ۲ گل در لیگ و یک گل در جام حذفی و آقایی ۲ گل در جام حذفی و یک گل در لیگ برای این تیم به ثمر رسانده‌اند. ضمن این که یکی از گلهای استقلال در جام حذفی نیز توسط مدافع تیم گل ریحان به اشتباه وارد دروازه خودی شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.