دروازه بان پیشین تیم ملی پس از پیوستن به نساجی مازندران گفت: برای اتلاف وقت و خوشگذرانی به فوتبال ایران باز نگشته‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی درباره بازگشت خود به فوتبال ایران و حضور در نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در مجموعه ورزشی درفشی فر گفت: من خاطرات زیادی از پرسپولیس دارم که در رده های مختلف حضور دارم. از همین زمین چمن درفشی فر به روبین کازان ترانسفر شدم. امیدوارم بتوانم در نساجی مازندران عملکرد خوبی داشته باشم.

وی درخصوص انتخاب نساجی مازندران تاکید کرد: با آگاهی، چنین تیمی را انتخاب کردم. یکی از دلایل اصلی اش هم هوادارانش بود. من در پرسپولیس با هواداران زیادش که در آسیا اول هستند بزرگ شده ام و همین هم باعث شد به تیمی بروم که هواداران پر شوری دارد.

حقیقی درباره استقبال هواداران نساجی از وی و حمایت همه جانبه ای که از این تیم دارند افزود: من شنیدم به این تیم می گویند لیورپول ایران. من تعریف طرفداران این تیم را خیلی شنیدم. بازی های نساجی را هم دیده ام و می دانم موفق می شویم.

دروازه‌بان نساجی با اشاره به صحبت های رضا مهاجری سرمربی این تیم برای بلندپروازی هایی که مدنظرشان است تصریح کرد: دلیل اصلی اش که به ایران بازگشته ام را در فرصت مناسب صحبت می کنم. نیامدم که وقتم را تلف کنم و بگویم صرفا فقط وقت گذرانی کنم. قدم به قدم پیش خواهم رفت تا به اهدافم برسم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل درباره شرایط این روزهای شاگردان مارک ویلموتس تصریح کرد: درست است در آخرین بازی مقابل بحرین باختیم اما این تیم وضعیت خوبی دارد. ما ایرانی ها عجول هستیم و می خواهیم زودتر نتیجه بگیریم. بهتر است به ایشان وقت بدهیم. جا دارد از زحماتی هم که کارلوس کی روش کشیده است تشکر کنم.

حقیقی درباره احتمال حضور خود در دیدار بعدی نساجی مقابل فولاد خوزستان افزود: من در اختیار تیم هستم و با این تیم تمرین می کنم. هر وقت بگویند بازی می کنم. به آقای نکونام ارادت ویژه دارم و خوشحالم که به نساجی آمده ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.