فرانک لمپارد به اندازه کافی از باشگاه رقیبش در لیگ قهرمانان اروپا شناخت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آژاکس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد از تیم رقیب شناخت کافی دارد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: قطعا بارکلی و کانته نمی‌توانند مقابل آژاکس به میدان بروند. رودیگر امروز تمرین کرد و این برنامه کوچکی برای به دست آوردن شرایط مطلوبش است. امیدواریم خیلی زود او را در اختیار داشته باشیم. شرایط کانته همین گونه است. با تیم تمرین کرد اما در چند روز آینده وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد. هنوز همه چیز به طور واضح مشخص نیست.یک بازی سخت با تیمی داریم که همه می‌دانیم سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا چگونه ظاهر شد. آژاکس در این گروه به خوبی شروع کرد و در ۲ بازی ابتدایی به راحتی به برتری رسید. پس بازی سختی در پیش داریم . فکر نمی‌کنم ۵ پیروزی معنایی غیر از بازیابی اعتماد به نفس داشته باشد.

او در ادامه افزود: هنوز تا رسیدن به بهترین فرم خودمان فاصله بسیاری داریم. حالا بازیکنان جوان زیادی داریم و در حال ساخت تیمی هستیم که برای سالیان سال کنار یکدیگر بازی کنند.امیدوارم این بازیکنان پیشرفت کنند.هدف من دادن اعتماد به نفس به بازیکنانم است چون به تمامشان باور دارم. کاری که آژاکس در فصل گذشته انجام داد، خارق‌العاده بود. پیش رفتن تا این حد با بازیکنان جوان ،کار بزرگی بود. فکر می‌کنم باور من به بازیکنان جوانم را می‌توانید مشاهده کنید.همه می‌گفتند با مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبه‌رو هستیم. لمپارد در پایان تاکید کرد: من به صورت جدی به رقیب احترام می‌گذارم. شیوه‌ایکه در سال گذشته بازی می‌کردند را دیده‌ایم و می‌دانم تغییرات قابل توجهی داشته‌اند. در لیگ قهرمانان اروپا تمام بازی‌های خارج از خانه دشوار هستند.به خودمان باور داریم و می‌دانیم بارقیب سرسختی مواجه هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.