مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: افرادی که زمینه حضور مهاجم برزیلی در تیم پرسپولیس را فراهم کردند باید محاکمه شوند.

علی اصغر مدیرروستا با انتقاد از جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هر چقدر بازی جونیور را زیر نظر گرفتم هیچ حرکت مثبتی از این بازیکن در زمین ندیدم و اگر شما یا فرد دیگری دیده است به من بگوید. واقعا نمی‌دانم هدف از جذب این بازیکن برای پرسپولیس چه بوده است.

وی در واکنش به قرارداد سنگین مالی جونیور با پرسپولیس که به نوعی گران‌ترین بازیکن خارجی تاریح این باشگاه هم به حساب می‌آید، عنوان کرد: باید مدیر برنامه‌ای که جونیور را آورده و مدیری که با او قرارداد بسته را محاکمه کرد. وقتی قرار است بازیکنی برای تیم بزرگی چون پرسپولیس جذب شود اول از همه باید سابقه بازیکن را با دقت بررسی کرد. من نمی‌‌دانم اصلا جونیور پیش از پرسپولیس در یک تیم یا حداقل لیگ معتبری بازی کرده است یا نه. بازیکنی که من واقعا در زمین می‌بینم هیچ چیز برای ارائه کردن ندارد.

مهاجم پیشین تیم ملی در مورد حضور جونیور در لیگ بلغارستان و نیمکت‌نشینی یک ساله در این کشور، عنوان کرد: وقتی بازیکنی به لیگ بلغارستان رفته و در آنجا بازی نکرده قطعا نمی‌تواند در پرسپولیس کارآیی داشته باشد. باز هم اینجا ایراد به ایجنت او و مدیران پرسپولیس وارد است. بقال‌های برزیلی هم بلدند در زمین ۴ نفر را دریبل بزنند اما ما از جونیور حتی یک دریبل ساده و دو کار تاکتیکی ندیدیم. بازیکن هر چقدر هم ناآماده باشد و با استرس بازی کند باز باید بتواند دو حرکت مثبت در زمین انجام دهد. اعتقاد من این است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید یک مهاجم خوب جذب کند و به جای جونیور هم یک مهاجم از لیگ یک بگیرد که به مراتب کارآیی‌اش بیشتر خواهد بود.

مدیرروستا در مورد علی علیپور و عدم گلزنی او خاطرنشان کرد: علیپور یک مهاجم امتحان پس داده است و حتی آقای گل لیگ هم شده. بازیکنی مثل او نیاز به حمایت بیشتر و صحبت‌های روحی و روانی دارد تا کارآیی بیشتری در زمین داشته باشد. شاید بهتر باشد همبازیان علیپور و مربیان پرسپولیس بیشتر او را حمایت کنند. علیپور را مهاجمی خوب و گلزن می‌دانم و اعتقاد دارم او خیلی زود به روز‌های خوبش باز خواهد گشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )