در دومین روز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر پنج دیدار برگزار می‌شود که این دیدارها اهمیت زیادی در تعیین صدرنشین خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر امروز دوشنبه پنج بازی برگزار می‌شود که در این بازی‌ها نساجی میزبان تراکتور است، سپاهان در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود، سایپا و استقلال در تهران با هم دیدار می‌کنند، شهر خودرو در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود و نفت مسجد سلیمان در خانه پذیرای شاهین بوشهر است.

* نساجی - تراکتور

این بازی را می‌توان تقابل نقاط قوت دو تیم دانست. سرخ پوشان قائمشهری با زدن ۱۲ گل در پایان هفته ششم به همراه پیکان بهترین خط حمله را داشتند. تراکتور بدون گل خورده به همراه سپاهان بهترین خط دفاعی را دارد و تقابل نقاط قوت دو تیم در این بازی می‌تواند دیدنی باشد.

تراکتور در این فصل با دنیزلی خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده و نساجی هم از تیم‌های بالای جدولی است که در پایان هفته ششم در رده پنجم جدول قرار دارد. تراکتور برای این بازی «میمبلا» و «دژآگه» را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور رضا اسدی نیز در ترکیب این تیم در ابهام قرار دارد.

* گل گهر - سپاهان

در دیگر دیدار حساس این هفته گل گهر در نخستین تجربه حضور جلالی روی نیمکتش میزبان سپاهان است؛ تیمی که مثل تراکتور بدون گل خورده خود را به این هفته رسانده و از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این فصل هستند. گل گهر در پایان هفته ششم عملکرد مناسبی نداشت و با ۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. این تیم در صورت برد احتمال صعود چهار پله ای در جدول را دارد.

سپاهان که صدرنشین فعلی مسابقات است، در صورت پیروزی در این بازی موقعیت خود در صدر جدول را حفظ خواهد کرد.

* سایپا - استقلال

آبی پوشان بعد از سه پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی باید در ورزشگاه شهر قدس میزبانشان سایپا را ملاقات کنند. البته ابتدا عنوان شد بازی از ورزشگاه شهر قدس به ورزشگاه آزادی منتقل شده اما مجددا تصمیم بر این گرفته شد که دیدار دو تیم در شهر قدس باشد.

شاگردان استراماچونی در استقلال که قدری از انتهای جدول فاصله گرفته‌اند، در صورت برد می توانند در جدول صعود کنند. استراماچونی در این بازی به دنبال چهارمین پیروزی متوالی‌اش با استقلال (با احتساب بازی های جام حذفی) است.

* نفت مسجد سلیمان - شاهین بوشهر

نفت مسجد سلیمان در کنار سپاهان و تراکتوسازی یکی از سه تیمی است که در لیگ و جام حذفی شکست نخورده و این تیم شکست ناپذیر (تا امروز) باید با تیمی دیدار کند که بعد از کنار رفتن ویسی، کارشان را با پیروزی آغاز کردند.

هدایت شاهین بوشهر به صورت موقت به مهرداد کریمیان سپرده شده و این مربی جوان در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش با این تیم به پیروزی در جام حذفی رسید تا مشخص شود تارتار و تیمش در این بازی کار چندان ساده‌ای در پیش ندارند.

برنامه بازی های روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۹

* نساجی مازندران – تراکتورسازی تبریز

داور: موعود بنیادی‌فر کمک ها: حسن ظهیری- قهرمان نجفی کمک داوران اضافی: میثم حیدری – مجید محمدی داور چهارم: بهمن عبدالهی ناظر داوری: حسین نجاتی

* گل گهر سیرجان – فولاد مبارکه سپاهان

داور: جواد رحیم زاده کمک ها: علی میرزابیگی- جلیل شعرانی کمک داوران اضافی: سید علی میرغفاری- محمد حسین ترابیان داور چهارم: محمد علی رضایی ناظر داوری: نادر جعفری.

* سایپا تهران- استقلال تهران

داور: اشکان خورشیدی کمک ها:فرهاد مروجی- محمد عطایی کمک داوران اضافی:حمید حاج ملک-محمدرضا تارخ داور چهارم: علیرضا مرادی ناظر داوری:علیرضا کهوری.

* ذوب آهن اصفهان - شهر خودرومشهد

داور: سید وحید کاظمی کمک ها:سعید علی نژادیان- فرهاد فرهاد پور کمک داوران اضافی:علی صفایی- عبدالنبی پور خلف داور چهارم:علی اکبر عظیم پور ناظر داوری:سعید بطحایی.

* نفت مسجد سلیمان- شاهین شهرداری بوشهر

داور: حسین زمانی کمک ها:علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین کمک داوران اضافی:رضا عادل-یاسر همرنگ داور چهارم:محمد علی پور متقی ناظر داوری:محمد جواد تقی پور.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.