اونای امری به برتری تیمش مقابل شفیلدیونایتد امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نسبت به برتری شاگردان خود ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره اظهار داشت: بازی در دوشنبه با روزهای دیگر فرقی ندارد چون ما آماده شده‌ایم در هر روزی که لیگ برتر تعیین می‌کند، بازی کنیم.بسیاری از بازیکنان‌ رقیب از فصل قبل در تیم مانده‌اند. آن‌ها حریف سختی هستند و با حضور طرفداران‌شان خیلی ما را تحت فشار خواهند گذاشت اما آماده هستیم. می‌خواهیم ۹۰ دقیقه خوب را مقابل شفیلدیونایتد داشته باشیم.

او در ادامه افزود: امروز اولین جلسه تمرینی لاکازت با ما بود و حالش خوب است. بازی کردن او در روز دوشنبه به اوضاعش در روزهای آینده بستگی دارد اما تا الان خوب بوده است. نمی‌دانم آیا ۹۰ دقیقه بازی خواهد کرد یا روی نیمکت خواهد نشست.تیرنی آماده بازی کردن است. امسال با دشواری برای اوزیل آغاز شد. ماجرایی که با سئاد کولاشیناچ برایش رخ داد، مانع از پیشرفتش شد و سپس یک هفته‌ای بیمار بود. اوضاع او طی ۲، ۳ هفته گذشته در تمرینات بهتر شده است. امکان بازی کردن اوزیل را رد نمی‌کنم. اگر در تمرینات حس خوبی منتقل کند، بازی خواهد کرد. در بازی‌های آینده به توانایی‌ها و مهارت‌هایش نیاز خواهیم داشت. حالا حس واقعا خوبی در موردش دارم.همه بازیکنان آماده‌ شده‌اند تا عملکرد خوبی ارائه کنند. ما به دنبال این بودیم تا برای هر پست، ۲ بازیکن در اختیار داشته باشیم. لیگ برتر مهم‌ترین رقابت برای ماست و دوشنبه رقابت سختی برای ماندن در رده سوم خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.