اولگنار سولسشایر حتی به رقم زدن اولین توقف فصل صدرنشین لیگ برتر انگلیس هم راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از تساوی یک - یک تیمش در خانه مقابل لیورپول در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد از نتیجه کسب شده ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: زمانی که به تلاش بازیکنانم برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی نگاه می‌کنم به آینده امیدوار می‌شوم. شما می‌توانید آمادگی جسمانی بازیکنان مرا را مشاهده کنید. آنها هر روز بهتر و بهتر می‌شوند.بازیکنانم در پایان بازی و در رختکن ناامید بودند که این نشانه خوبی است. آنها از کسب یک امتیاز مقابل لیورپول هیجان زده نیستند و به دنبال هر ۳ امتیاز این بازی بودند. لیورپول تیم خوبی است و در جریان بازی ما را به عقب هدایت کرد اما من فکر نمی‌کنم آنها فرصت‌های زیادی را روی دروازه ایجاد کرده باشند. میتوانستیم روی ضدحملات و در نیمه دوم به گل دوم هم دست یابیم و آن ارسال منجر به گل باید دفاع می‌شد اما چنین اتفاقاتی مقابل تیم‌های بزرگ برای شما هزینه دارد. ۲ امتیازی که از دست دادیم، هزینه همین اتفاق بود.

او در پایان اظهار داشت: این بازی نشانه پیشرفت خوبی برای منچستر یونایتد است. رویکرد هجومی، نگرش و تمایل به پیروزی در بازی امروز فوق‌العاده بود. باید با پرس بیش‌تر، تیم‌های حریف را تحت فشار قرار دهیم و البته هواداران هم امروز فوق العاده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.