مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در دیدار با پرسپولیس حق ما شکست نبود و به دلیل احتیاط بیش از حد شکست خوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست ۲ بر یک پیکان مقابل پرسپولیس گفت: حق ما باخت نبود وپرسپولیس از تنها موقعیت خود در نیمه دوم استفاده کرد. پرسپولیس تیم بزرگی است. هر تیمی مقابل پرسپولیس باید با احتیاط بازی کند و فکر می‌کنم تیم ما به خاطر احتیاط بیش از حد نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. با این حال فکر می‌کنم بازی خوبی بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: دو هفته است که تاج را ندیده‌ام و از این موضوع خبر ندارم، اما به یاد می‌آورم که روال کار به گونه‌ای پیش می‌رفت که تاج نگرانی زیادی از این بابت نداشت. رویه به گونه‌ای پیش می‌رفت که مطالبات ویلموتس پرداخت شود.

وی در خصوص همکاری وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون‌نشینان برای پرداخت مطالبات ویلموتس گفت: بحث وزارت ورزش فعال است، اما انگار نتوانسته‌اند کاری کنند و با بیرون از وزارت هماهنگی انجام می‌دادند.

شیعی در پاسخ به این پرسش که آیا ویلموتس باید در ایران زندگی کند یا به صورت پروازی به فعالیتش در تیم ملی ایران ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: از این موضوع خبر ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.