مائوریتزیو ساری با تأکید بر دشوار بودن نبرد با بولونیا از وابستگی تاکتیک‌هایش به سبک بازی رقبا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا در هفت‌هشتم رقابت‌های سری A ادعا کرد تاکتیک‌هایش را بر مبنای بازی رقبا می‌چیند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: بولونیا در مقطع ابتدایی فصل، مرا بیش از سایر تیم‌ها تحت تأثیر قرار داده است. امیدوارم فردا سینیشا میهایلوویچ را روی نیمکت تیمش ببینم. با توجه به هر بازی و شرایط پیشِ‌رو، تصمیم می‌گیرم از سیستم ۲-۱-۳-۴ استفاده کنیم یا ۳-۳-۴. بازیکنان برای تطبیق با هر ۲ سیستم باید آماده باشند؛ درست مثل تطبیقی که با سبک تیم داشته‌اند. جایگاه تیم‌ها در جدول در این مقطع از فصل فعلاً مهم نیست.

باید در ارائه عملکردهای عالی به ثبات برسیم. همیشه بازی پس از دیدارهای ملی برای ما سخت است زیرا بازی کردن زیاد برای بازیکنان آسان نیست و خطرات زیادی پیشِ‌روی ماست.

ساری درباره وضعیت بازیکنانش ادامه داد: دنیلو و آرون رمزی به تمرینات تیم برگشته‌اند. روند بهبودی دی‌شیلیو و داگلاس کاستا نیز خوب پیش می‌رود اما آن‌ها هنوز به تمرینات گروهی ملحق نشده‌اند. نمی‌دانم اخبار بازگشت داگلاس کاستا از کجا آمده زیرا او به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند.

ما تاکنون از ترکیبی باثبات و کم‌تغییر استفاده کرده‌ایم زیرا این تنها راه پیشرفت یوونتوس بود. روگانی پسر خوب و باکیفیتی نشان می‌دهد. یکی از اهداف این فصل من، رساندن او به بهترین فرمش است. ماریو مانزوکیچ با توجه به توافقش با باشگاه در تمرینات شرکت نمی‌کند. مارکو پیاتسا در دسترس نیست و هنوز مصدوم به‌نظر می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.