حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان استراتژی تیمش در مصاف با پرسپولیس را حفظ دروازه خودی و گشودن دروازه تیم حریف دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که دیدار مقابل پرسپولیس که بدون شک یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران است، یک بازی بزرگ برای ما محسوب می‌شود. ویژگی پرسپولیس داشتن هواداران خونگرم و عاشق است، مثل تیم‌های دیگری مانند استقلال، تراکتور و سپاهان که در لیگ حضور دارند. بازی مقابل چنین تیمی می‌تواند بازی خوبی برای ما باشد. به این بازی به‌عنوان فرصتی برای بالا رفتن در جدول نگاه می‌کنیم.

اعلام اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبالوی با یادآوری اینکه پرسپولیس در دو بازی آخر خود در لیگ برتر شکست خورده است، خاطر نشان کرد: بازی مقابل تیم‌های بزرگ همانند پرسپولیس لذت‌بخش است و دوست دارم مقابل تیم‌های بزرگ با تلاش بازیکنان، انگیزه چند برابر شود و بازیکنان دیده شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: متأسفانه این بازی تماشاگر ندارد. دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد، چون فوتبال به تماشاگرانش است، ولی قانون‌گذار شخص دیگری است. ما در بازی‌های داخلی خودمان تماشاگر نداریم، چون مثل سایپا زیاد طرفدار نداریم، اما دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشت.

فرکی در ادامه تصریح کرد: تمرینات خوبی داشتیم، اما تا اینجای کار نتوانسته‌ایم امتیاز لازم را جمع کنیم. امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم که حق طبیعی هر تیمی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بازی تیمش مقابل پرسپولیس پرگل باشد، اظهار کرد: تفاضل گل پرسپولیس منفی یک است و ما دوازده گل زده و دوازده گل خورده داریم، یعنی ما تیم هجومی هستیم و می‌خواهیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم و گل نخوریم. البته بازی‌هایی که پرسپولیس انجام داده، مقابل مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده است و ما هم مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که در میانه یا انتهای جدول هستند. البته این مسئله قابل استناد نیست و باید دید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: یک برد و پنج امتیاز از شش بازی برای ما خوب نیست. ما از ۲۰ خرداد تمرینات خود را آغاز کردیم. غیر از بازی ما مقابل شهر خودرو، بقیه دیدارهای‌مان خوب بوده است. به نظرم اشتباهات فردی و بدشانسی در نتایج ما تأثیرگذار بوده است، اما امیدوارم بتوانیم در ادامه با بردهای بعدی شروع نه چندان خوب‌مان را جبران‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )