پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از بازیکنانی که کیفیت لازم برای حضور در استقلال را ندارند، تاکید کرد که آبی‌پوشان پایتخت باید به بازیکنان جوان بها دهد.

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجر سپاسی در رقابت‌های جام حذفی گفت: در ۹۰ دقیقه فجرسپاسی توانست استقلال را خوب آنالیز کند و استقلال مقابل فجر در آن مدت حرفی برای گفتن نداشت. استقلال در جریان بازی چندین موقعیت داشت اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

او افزود: بازی استقلال در وقت‌های اضافه نشان داد که بدنسازی استقلال نسبت به فجر سپاسی بهتر بود و این مساله باعث شد استقلال بتواند در وقت‌های اضافه سه گل بزند و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

امیر آبادی در ادامه گفت: به نظر من مشکل استقلال هنوز در خط حمله وجود دارد. وقتی دیاباته به استقلال آمد تبلیغات زیادی شد که این بازیکن می‌تواند مشکل استقلال را حل کند ولی بعد از چند بازی مصدوم شد. الان هم که استقلال به دنبال مهاجم دیگری است که گری هوپر یکی از آن‌ها بود که استراماچونی هم از آن اظهار بی‌اطلاعی کرد. مرتضی تبریزی نیز نتوانسته در استقلال جواب بدهد و باید دید برای ضعف خط حمله استقلال چه اتفاقی خواهد افتاد.

او ادامه داد: استقلال هنگامی بازیکنانش را به خدمت گرفت که استرماچونی از این بازیکنان هیچ اطلاعی نداشت یعنی نه از فوتبال ایران، بلکه از فوتبال خاورمیانه نیز اطلاعاتی نداشت. استراماچونی گفته تیمش نیاز به زمان دارد اما تا کی؟ صبر هواداران لبریز شده است. آن‌ها می‌خواهند استقلال نتیجه مطلوب بگیرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال باید به جوانانی که دارد بها بدهد. استقلال سال گذشته بازیکنان جوانی مثل روح الله باقری و الله‌یار صیادمنش را از دست داد. چرا باید بگذاریم این بازیکنان از دستمان بروند؟ تا کی باید بازیکنان بی‌کیفیت از تیم‌های دیگر بگیریم؟ اگر به بازیکنان جوانی مثل سجاد آقایی بیشتر بها داده شود، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی برای استقلال باشیم.

امیرآبادی درباره آینده استقلال و استراماچونی هم گفت: فعلا نمی‌شود محکم درباره آینده صحبت کرد اما امیدوارم نتایج پیروزی بخشی که برای استقلال به دست‌ می‌آید، بتواند موثر باشد تا دل هواداران شاد شود. این هواداران در سرما و گرما به استادیوم می‌آیند و استقلال باید جواب این حمایت‌ها را بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.