یک نشریه انگلیسی با افشای ملاقات میان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید و هافبک منچستریونایتد، بر شایعه ملحق شدن این بازیکن فرانسوی به هموطنش دامن زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «میرر» انگلیس عکسی را منتشر کرده است که زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را در حال صحبت با پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد در شهر دبی نشان می‌دهد.

ظاهراً در ایام بازی‌‌های ملی و تعطیلی فوتبال باشگاهی، زیدان سفری به امارات داشته و هموطن او هم که به دلیل مصدومیت فعلاً خانه‌نشین است در آنجا حضور داشته و این دو در آنجا با هم ملاقات و صحبت‌هایی داشته‌اند.

پوگبا (۱۷۰ میلیون یورو) یکی از گزینه‌های اصلی زیدان در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود اما به دلیل قیمت بالایی که شیاطین سرخ برای او تعیین کردند، رئال از خریدش منصرف شد. با این حال همچنان تصور می‌شود که زیدان به بردن هموطنش به رئال مادرید تمایل دارد و ملاقات اخیر این دو در امارات هم این احتمال را قوت بخشیده است.

دلیل اصلی سفر زیدان به امارات شرکت در یک سمینار ورزشی در دبی بوده است اما نشریه میرر مدعی شده است که زیدان از این فرصت برای برای ملاقات با پل پوگبا هم استفاده کرده است. هافبک منچستریونایتد که دوم اکتبر مصدوم شد، در دبی مشغول سپری کردن دوره ریکاوری است.

ملاقات این دو در دبی باعث شده که زنگ خطر برای مدیران منچستریونایتد به صدا درآید چرا که آنها نگران هستند که زیدان بیش از پیش هموطنش را برای پیوستن به او در رئال مادرید ترغیب کرده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.