کاپیتان تیم استقلال گفت: هدفم بازی کردن در تیم ملی است و نه فقط دعوت شدن.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید. وریا غفوری(۱۱۲)، سیدسجاد آقایی(۱۱۸) و داریوش شجاعیان(۱۱۹) برای استقلال گل زدند.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال گفت: بازی سختی را از فجر بردیم. فجری ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما ما توانستیم در وقت های اضافه این تیم را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد عملکرد داور هم گفت: در خصوص داوری زیاد صحبت نمی کنم اما فکر می کنم می توانست برای ما پنالتی بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

غفوری در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر سایپا گفت: سه هفته است که بازی هایمان را با پیروزی به پایان می رسانیم و قطعا می خواهیم این روند را ادامه دهیم البته سایپا تیم بسیار خوبی است ولی باید این تیم را شکست داده تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

غفوری در پاسخ به این پرسش که آیا فقط تمرکزتان روی جام حذفی است و لیگ را کنار گذاشته اید، گفت: این صحبت خنده دار است ما با صدر جدول فقط شش امتیاز فاصله داریم و به راحتی می توانیم خود را به بالای جدول برسانیم و تمرکز و هدف مان هم جام حذفی و هم لیگ است.

وی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: مگر می شود ۵ سال در تیم ملی بازی کنی و ناراحت نباشی که حالا به تیم ملی دعوت نشوی. هدف من بازی در تیم ملی است نه فقط از سوی کادر فنی دعوت شوم.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به گونه ای بازی کنیم که هم پیروز میدان باشیم و هم هواداران را مجاب به حضور در ورزشگاه کنیم. ش

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.