پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی استقلال برابر فجر سپاسی آنقدر مهم هست که بگویم از نان شب هم برای این تیم واجب تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، در این مرحله به مصاف فجر سپاسی می‌روند، امروز و در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم دسته اولی هستند.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی بیان داشت: در همه سالهای اخیر استقلال در جام‌های حذفی نتایجی به مراتب بهتر از لیگ گرفته و بد نیست امسال هم با تمرکز زیاد در این مسابقات حضور یابند. این که آنها بعد از گل ریحان باید با یک تیم لیگ یکی دیگر هم بازی کنند خوب است، اما نباید تیم‌های لیگ یکی را در جام حذفی دست کم گرفت. این تیم‌ها با انگیزه بسیار زیادی مقابل بزرگانی همچون استقلال به میدان می‌آیند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه تیم دو پیروزی (یکی در لیگ و یکی در حذفی) پشت سر هم به دست آورده و سومین پیروزی پیاپی می‌تواند مشکلات زیادی را از سر راه این تیم بردارد و مسیر را برای ادامه راه حتی در لیگ برتر هموار نماید. لذا پیروزی در این بازی حتی از نان شب هم برای آبی پوشان واجب تر است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: شاید ملی پوشان استقلال خسته باشند و باتوجه به نزدیکی زمان بازی بعدی آبی پوشان مقابل سایپا، بهتر باشد در این بازی نفرات دیگری که انگیزه بالایی هم دارند به میدان بروند. استراماچونی آنقدر بازیکن کارآمد در اختیار دارد که مقابل فجر سپاسی چنین تصمیمی بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: این که به ملی پوشانش استراحت داده شود بدین معنا نیست که با همه قوا به میدان نرود. چون فاصله بازیکنان این تیم با هم زیاد نیست و دیگرانی که کمتر به آنها بازی رسیده هم از توانمندی و انگیزه زیادی برای پر کردن خلاء ملی پوشان برخوردار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.