سرمربی نود ارومیه می‌گوید توقع داشتن از تیمش برای صعود به لیگ برتر، توقع بی‌جایی است.

وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیمش در شش هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: ما شاکله اصلی تیم را برای فصل جدید حفظ کردیم و چند بازیکن با انگیزه گرفتیم و بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و موجب شد تا اینجای کار نتایج کار خوبی کسب کنیم. به نظر من نتایجی این فصل دریافت کردیم به خاطر فصل گذشته بوده است چون ما تیم نود را فصل گذشته در هفته سوم گرفتیم و با تمام مشکلاتی که بود توانستیم تیم را در لیگ یک حفظ کنیم و رتبه یازدهم را کسب کنیم. این باعث شد در فصل جدید عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره بازی برابر ملوان در هفته هشتم گفت: تیم ملوان با ملوان‌های روزهای گذشته‌اش تفاوت دارد اما بالاخره ملوان تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما دچار حواشی شده است که موجب شده افت کند. ما بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما در ۲۰ دقیقه اول موفق شدیم به این تیم گل بزنیم و بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

بیاتلو درباره مشکلات باشگاه گفت: بعد از اینکه تیم در لیگ یک ماند، من به مسئولان اعلام کردم با توجه به شرایطی که وجود دارد در تیم نخواهم ماند اما مسئولان برای فصل جدید به ما قول‌هایی دادند که با توجه به اینکه چهار ماه از مسابقات گذشته،‌ هیچ قولی عملی نشده است. اگر تیم می‌خواهد نتیجه بگیرد و هواداران خوشحال باشند، باید حمایت مسئولان وجود داشته باشد. در حال حاضر شرایط مالی و سخت‌افزاری تیم خوب نیست و باید به این مسائل رسیدگی شود.

سرمربی نود ارومیه درباره احتمال صعود نود ارومیه به لیگ برتر گفت: این یک توقع بی‌جایی است. تیم گل‌گهر سیرجان پس از ۱۲ سال به لیگ برتر صعود می‌کند. شاهین بوشهر با قدمت ۵۰ ساله به لیگ برتر صعود می‌کند. تفکر ما این است که جزو پنج تیم برتر لیگ یک باشیم. همه ۱۸ تیم حاضر در لیگ می‌خواهند به لیگ برتر صعود کنند اما چیزی که معقول است، این است که یک رتبه آبرومندانه به دست آوریم. برای صعود کردن به لیگ برتر باید یک برنامه مشخص وجود داشته باشد تا همه چیز در یک روند درست پیش برود.

او درباره تقابل تیمش برابر تراکتور در رقابت‌های جام حذفی گفت: تراکتور یک تیم ریشه‌داری است و بازیکنان با کیفیتی دارد. این تیم شش هفته لیگ برتر گلی دریافت نکرده است. ما یک بازی دوستانه با این تیم در قبل از شروع لیگ برتر داشتیم و با تفکرات آقای دنیزلی آشنا هستیم. از نظر فردی بازیکنان تراکتور از ما بهتر هستند اما تیم ما هم از پیش باخته نیست و چون بازی در ارومیه است، امیدوارم که یک بازی آبرومندانه داشته باشیم و با تمام وجود بتوانیم عملکرد موفقی از خود به جای بگذاریم.

بیاتلو در پایان گفت: از هوادران تشکر می‌کنم که تیم ما به عشق آن‌ها تلاش می‌کنند. امیدوارم مسئولان به کمک ما بیایند و این پازل را تکمیل کنند تا بتوانیم نتایج خوبی برای مردم ارومیه کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.