سرمربی تیم فوتبال شاهین می‌گوید یکی از عواملی که در پیروزی تیمش برابر ساپیا تاثیر داشته، هوای خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان، سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بعد از اینکه آقای ویسی با توافق جدا شدند من هدایت تیم را بر عهده گرفتم. البته من با آقای ویسی آمده بودم و مدتی هم در تیم فجر کار کرده بودم. در لحظه‌ای که آقای ویسی می‌خواستند جدا شوند من هم کنارشان بودم اما خودشان تشخیص دادند که انسانی نیست ما تیم را یک دفعه تنها بگذاریم و برویم. به همین خاطر من ماندم تا کارم را انجام بدهم. بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند چون می‌خواستند ثابت کنند که هستند. اگر کسی امروز بازی ما را می‌دید متوجه می‌شد که جوانان مستعدی در تیم ما حضور دارند.

او اضافه کرد: بازی بسیار خوبی با تیم سایپا داشتیم. آن‌ها قابل احترام بودند. بازیکنانی که آقای صادقی بازی داده بود اکثرا زیر ۲۱ و ۲۰ سال بودند. این موضوع جای تبریک دارد. تشکیلاتی مثل سایپا این‌گونه به جوانان میدان می‌دهد. ان‌شاءالله در آینده آن‌ها بیشتر موفق باشند. ما فیلم بازی‌های قبلی سایپا را دیده بودیم و می‌دانستیم آن‌ها در هوای شرجی و گرمای بالای ۴۰ درجه چگونه بازی می‌کنند. تلاش کردیم توپ را حفش کنیم و با تلاش بازیکنان‌مان بازی را ببریم. امیدوارم شرایط شاهین همین‌گونه ادامه داشته باشد و پیروزی‌های خوبی به دست بیاید. من این پیروزی را به هواداران شاهین تبریک می‌گویم.

کریمیان در پاسخ به این سوال که آیا شوک تغییر سرمربی باعث پیروزی برابر سایپا شد یا خیر، گفت: شوکی به ما وارد نشده است. ما قبلا هم با این بازیکنان کار می‌کردیم اما چند عامل باعث پیروزی ما شد. امروز هوا بهتر از روزهای قبل بود و آن‌قدرها هم شرجی نبود. کمی در پاس دادن‌ها و کنترل توپ عمل کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. بازیکنان جوان گاهی طوری بازی می‌کنند که یک روز خوب هستند و یک روز بد اما امروز همه تیم ما خوب بودند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله این روند ادامه‌دار باشد.

او ادامه داد: اکثر بازیکنان ما طی هفته اخیر در تمرینات خوب بودند. شاید برخی بازیکنان در تمرینات خوب نبودند. به طور مثال بازیکنی به نام امین مشایخ که بازیکنان بسیار قابلی است طی هفته اخیر عملکرد خوبی در تمرینات نداشت. او به من می‌گفت من بازیکن تمرینی نیستم و قابلیت‌هایم را در بازی نشان می‌دهم. شاید هر بازیکنی نظر خودش را داشته باشد. بازیکنی دیگری به نام سلمان بهرامی در تمرینات واقعا خوب کار می‌کرد و ما را متقاعد کرد که از اول از او استفاده کردیم.

سرمربی شاهین اظهار کرد: قطعا باشگاه می‌خواهد تیم خوبی برای شهر بوشهر داشته باشد و همه تلاش می‌کنند مشکلات حل شود. قطعا همه می‌خواهیم کاری کنیم که خوشحال باشیم. هم بازیکنان و هم هواداران از نتایج تیم خشنود باشند. ما کم کم سعی می‌کنیم شرایط تیم را بهتر کنیم. خیلی‌ها می‌گویند بازیکنان مشکل بدنی دارند اما کم کم باید این مسائل را حل کنیم. در دوره‌ای که آقای ویسی بودند واقعا روی این مسائل کار کردند چون روی مسائل بدنی و استقامتی تاکید داشتند. ما امروز به لحاظ بدنی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم. با این حال امروز عملکرد خوبی داشتیم و در بیشتر مواقع توپ را حفظ کردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا بعد از این بازی در نشست خبری حاضر نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.