سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم می‌گوید باید هیات مدیره باشگاه تعیین شود تا مدیرعامل انتخاب شود.

مراد مرادی، سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش در شش هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است. کارهای تیم بسیار خوب در حال پیش رفتن است. بازیکنان به لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی هستند. با توجه به اینکه حدود ۱۸ بازیکن جدید در این فصل به تیم ما اضافه شدند، کیفیت تیم افزایش پیدا کرده و امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

او درباره قرارداد بازیکنان خاطرنشان کرد:‌ یکی از مشکلات ما در این خصوص است. ما پیگیر هستیم که بتوانیم مشکل قرارداد بازیکنان را اسرع وقت حل کنیم. حتما قطعا بازیکنانی که از تیم پارس جنوبی طلب دارند، تیم و هوداران جم را دوست دارند و امیدوارم که بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. من از بازیکنانی که برای پارس جنوبی تلاش کردند، تشکر می‌کنم و قطعا آن‌ها باید به حق و حقوق خود برسند.

مرادی درباره وضعیت زمین تمرین پارس جنوبی جم گفت: مشکل زمین تمرین مرتفع شده است و ما می‌توانیم در زمین شماره یک استادیوم جم می‌توانیم استفاده کنیم. شاید زمین شماره دو آماده نباشد اما تیم ما آنجا تمرین می‌کند و مساله‌ای تا به حال در این رابطه به وجود نیامده است.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه گفت: درباره وضعیت مدیرعاملی باشگاه تصمیم‌گیری می‌شود. فعلا کارها در حال پیشرفت است. در این رابطه باید اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی شود و بعد در آن موقع مدیرعامل باشگاه مشخص می‌شود. تا انتخاب مدیرعامل جدید، ما کارها را پیش می‌بریم.

او در پایان گفت: من از همه کسانی که کنار باشگاه بودند و کنار باشگاه هستند تشکر می‌کنم. از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، استاندار، فرماندار، شواری شهر جم و نماینده مردم جم تشکر می‌کنم. از هواداران تیم تشکر می‌کنم و این نوید را می‌دهم که تا موقعی ما هستیم و آن‌ها حمایت می‌کند، نمی‌گذاریم مشکلی پیش بیاید تا بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.