سرمربی فجرسپاسی می‌گوید استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است و تیمش آبی‌پوشان پایتخت را خوب آنالیز کرده است.

داوود مهابادی، سرمربی فجرسپاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های لیگ یک و کسب ۱۷ امتیاز در هشت هفته اخیر این مسابقات و قرارگیری در رتبه سوم اظهار کرد:‌ بازیکنان تا اینجای کار تلاش زیادی انجام دادند. امیدوارم خدا کمک کند که بتوانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم. ادامه راه برای ما سخت‌تر می‌شود چون بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و رقابت‌ها از فشردگی بیش‌تری برخوردار می‌شود. نتایج از پایین‌ترین تیم جدول تا بالاترین آن قابل پیش‌بینی نیست و الان تیم‌ها شکل واقعی خودشان را پیدا کردند و با این وجود نتایج نزدیک‌تر می‌شود یعنی احتمال مساوی در بازی‌ها بیش‌تر می‌شود. با وجود این مسائل، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که نوسان ما در این بازی‌ها کم‌تر بشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فجر، لیگ برتری می‌شود؟ گفت: این مساله با خداست. روی هیچ تیمی نمی‌توان قضاوت کرد اما تیم ما تلاش خود را می‌کند که تا آخر مسیر مدعی بمانیم

مهابادی درباره مصاف تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته هشتم لیگ یک گفت:‌ تیم سرخ‌پوشان تیم خوبی در لیگ یک است. ما نقاط قوت حریف را در این بازی توانستیم کنترل کنیم و بازی را مدیریت کردیم و بازیکنان ما توانستند نتیجه را در این بازی حفظ کنند و پیروز میدان شوند.

سرمربی فجرسپاسی درباره مصاف تیمش مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و از حمایت هواداران بی‌شماری برخوردار است. ما استقلال را خوب آنالیز کردیم و امیدواریم در بازی بتوانیم نهایت تلاش خود را انجام دهیم و این مرحله از جام حذفی را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

وی افزود: نیت ما در جام حذفی این است که با بضاعتی که داریم، مرحله به مرحله در رقابت‌های جام حذفی جلو برویم. غیر از این در این مسابقات شرکت نمی‌کردیم. تا اینجای کار تیم ما دو مرحله را پشت‌سر گذاشته است و می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مهابادی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ تیمی برای باختن نمی‌رود. همه تیم‌ها برای کسب موفقیت می‌رود. مثلا کامبوج که مقابل تیم ملی ایران بازی‌کرد، برای باختن نرفته بود اما ۱۴ گل خورد. امیدوارم در بازی استقلال بتوانیم موفقیت کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.