رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، برتری تیم امید ایران مقابل استرالیا را امیدوارکننده و ارزشمند خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضى محصص که به منظور بررسى روند آموزشى دوره‌هاى مربیگرى به کویت سفر کرده، در خصوص بازى تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا گفت: مسابقه را ندیدم و طبیعتاً نمى‌توانم در مورد مسائل فنى بازى صحبت کنم، اما باید بگویم این اتفاق بسیار مهم و ارزشمندى براى ماست.

وی با تمجید از حریف ایران در این بازی اظهار داشت: استرالیا تیمى است که سال‌هاست از مربیان بادانش هلندى در این رده‌ها استفاده مى‌کند. برنامه‌ریزى و سازماندهى خوبى دارد، هزینه زیادى مى‌کند و قطعاً یکى از قدرتمندترین تیم‌هاست. ابتدا باید این پیروزى را به اعضاى کادرفنى و بازیکنان تبریک گفت. ما این تیم خوب را خارج از خانه و در شرایط آب و هوایى خاصی شکست دادیم.

رئیس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات حمید استیلی تصریح کرد: او حرف درستى زده، هنوز در ابتداى راه هستیم و کار زیادى در پیش داریم. در زمانى کوتاه پیشرفت بسیار خوبى داشتیم و این پیروزى واقعاً امیدوارکننده بود. خوشبختانه کادر فنى کارش را بدون حاشیه و با آرامش انجام مى‌دهد و بازیکنان بسیار خوب و آماده‌اى داریم. امیدوارم سازماندهى مطلوب باشد، برگزارى اردوها و بازى‌هاى مفید ادامه پیدا کند و در نهایت به موفقیت برسیم. این تیم همچنان به بازى‌هاى بین‌المللى و تجربه بیشترى نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.