محمدرضا عباسی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که هدف این تیم در لیگ برتر قرار گرفتن بین سه تیم اول است.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد نتایج ضعیف تیمش در شش هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما هر سال این هدف را داریم که لیگ را با نتایج خوبی شروع کنیم، ولی متأسفانه در چند سال گذشته این اتفاق رخ نداده است. امسال هم در اولین بازی بدشانسی آوردیم و اگر سایپا را می‌بردیم شاید شرایط فرق می‌کرد. در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. البته قرعه ذوب‌آهن هم کمی سخت بوده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما در بازی‌های آینده باید شرایط را تغییر دهیم. باید به خودمان بیاییم و این نتایج را جبران کنیم. بازی با مس کرمان در جام حذفی و همچنین چند بازی بعدی ما در لیگ برتر بسیار مهم هستند و باید نتایج خوبی بگیریم. هدف ذوب‌آهن قرار گرفتن بین سه تیم اول است و امیدوارم در نهایت به این هدف برسیم.

حدادی‌فر: مهمترین آپشن سپاهان کی‌روش است/ مشکلات مالی روی تمرکز بازیکنان تأثیر می‌گذارد

عباسی با بیان اینکه هدف تیمش در جام حذفی رسیدن به قهرمانی است، در مورد بازی با مس کرمان خاطر نشان کرد: بازی آسانی نداریم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم، چون جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. مس تیم خوبی است و مجتبی حسینی هم هدایت این تیم را بر عهده دارد که در ذوب‌آهن با این مربی کار کردم. امیدوارم در این بازی برنده از زمین خارج شویم.

هافبک ذوب‌آهن که ششمین فصل حضورش را در این تیم پشت سر می‌گذارد، در مورد اینکه آیا در این تیم به هدف‌هایش رسیده است، تصریح کرد: بازی در تیمی مثل ذوب‌آهن آسان نیست و خوشحالم که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. شرایط من سال به سال بهتر شده است، ولی برای پیشرفت باید خیلی بیشتر تلاش کنم. باید عملکردم طوری باشد که بیشتر دیده شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.