مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان مدعی است که در فصل جاری از شش گلی که دریافت کرده، فقط روی یک گل مقصر بوده.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتایج نه‌چندان خوب پیکان در شش بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بیشتر امتیازهایی که از دست دادیم به دلیل بدشانس بودیم که می‌توانم به بازی با شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان اشاره کنم. ما گل‌هایی خوردیم که روی اتفاقات فوتبال بود و باید در این شش بازی بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. البته فاصله ما با تیم‌های بالاتر از خودمان زیاد نیست و با تیم ششم فقط چهار امتیاز فاصله داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره برخی انتقادهای صورت گرفته از عملکرد دروازه‌بان‌های پیکان خاطر نشان کرد: زیاد دوست نداشتم در مورد این مسائل صحبت کنم، چون تمرکزم باید روی مسائل فنی، تمرین و مسابقه باشد. خیلی از گلرهای لیگ در این فصل اشتباه کرده‌اند، آن هم در بازی‌هایی که به صورت مستقیم پخش شد، ولی نمی‌دانم چرا برخی روی گلرهای پیکان زوم کرده‌اند! من دلیل حمله به گلرها و مدافعان پیکان را نمی‌دانم. در لیگ برتر بازی‌های زیادی انجام می‌شود و جالب اینجاست که بازی‌های ما پخش مستقیم نیست و خیلی‌ها حتی خلاصه بازی‌های تیم ما را هم نمی‌بینند.

امینی با بیان اینکه توجهی به این مسائل ندارد، تصریح کرد: امسال فقط روی یکی از گل‌ها مقصر بودم و به دلیل تابش نور خورشید دید خوبی روی توپ نداشتم. من روی بقیه گل‌ها مقصر نبودم و حتی کادر فنی هم این موضوع را تأیید کرد. حالا نمی‌دانم چرا برخی روی این مسائل مانور می‌دهند. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. من تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بهترین عملکرد را داشته باشم و بیشترین کمک را به پیکان کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در پایان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس که در هفته هفتم لیگ برتر خواهد بود، تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم، ولی هدف پیکان گرفتن یک نتیجه خوب است و می‌خواهیم با عملکرد خوب‌مان حسین فرکی و مسولان باشگاه را خوشحال کنیم. پیکان دو فصل پیش پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد و امیدوارم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.