معین عباسیان، هافبک تیم فوتبال سایپا معتقد است که سه شکست پیاپی در لیگ برتر آنها را از رسیدن به هدف‌شان دور نمی‌کند.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سه شکست پیاپی سایپا در لیگ برتر گفت: ما لیگ را خوب شروع کردیم و در سه بازی ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم، ولی متأسفانه با سه شکست پیاپی مواجه شدیم. سایپا تیمی جوانی است و برخی اشتباهات باعث شد تا ضرر کنیم، بازیکنان جوان ما باید خیلی زود پخته شوند و از اشتباهات درس بگیرند. ما جوان‌های خوب و بااستعدادی داریم و قطعاً می‌توانند در بازی‌های آینده خیلی خوب خودشان را نشان دهند. امیدوارم که در بازی‌های بعدی با تمرکز بالاتری بازی و نتایج اخیر را جبران کنیم.

وی در ادامه با تمجید از ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا تأکید کرد: صادقی امسال دست به کار بزرگی زد و یک جوانگرایی منحصربه‌فرد در سایپا انجام داد. صادقی لطف بزرگی به جوان‌های سایپا کرده است و خیلی از مربیان حاضر نمی‌شوند چنین فرصتی را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهند. امیدوارم جوان‌های سایپا از این موقعیت استفاده کنند. این درست است که سه باخت پیاپی آوردیم، ولی این باخت‌ها ما را از هدف و مسیرمان دور نمی‌کند. ما اجازه نمی‌دهیم که این شرایط به سایپا آسیب بزند و با شروع مجدد بازی‌ها تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در مورد دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر در جام حذفی و شرایط بحرانی حریف بوشهری تصریح کرد: ما توجهی به شرایط حریف نداریم. هدف‌مان برد در این بازی است تا بتوانیم به مرحله بعدی برویم. قطعاً کار آسانی برابر شاهین نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.