سردار آزمون بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران، شانس زیادی برای عبور از دو ملی پوش سابق کشورمان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون که بهترین سالهای فوتبال ملی و باشگاهی‌اش را تجربه می‌کند، در آخرین بازی ملی اش مقابل کامبوج هت تریک کرد تا شمار گل های ملی وی به عدد ۳۲ برسد.

مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی کشورمان حالا تنها علی دایی، کریم باقری، جواد نکونام و علی کریمی را در جدول بهترین گلزنان ملی ایران بالاتر از خودش می‌بیند.

در حالی علی دایی همچنان با ۱۰۹ گل ملی آقای گل جهان و بهترین گلزن ملی ایران است که کریس رونالدو فوق ستاره تاریخ فوتبال دنیا با سرعت به سمت رکورد اسطوره فوتبال ایران حرکت می‌کند و ممکن است به زودی این رکورد را به نام خود ثبت کند.

دایی با این تعداد گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران با پیراهن ملی است و پس از وی کریم باقری با ۵۰ گل قرار دارد. جواد نکونام و علی کریمی دو ملی پوش سابق کشورمان هم هر کدام با ۳۹ و ۳۸ گل ملی در رده‌های سوم و چهارم این جدول قرار می‌گیرند.

سردار آزمون با هت تریک مقابل کامبوج، حالا با ۳۲ گل در رده پنجم بهترین گلزن ملی ایران قرار دارد و این فرصت را دارد که در همین بازیهای مقدماتی جام جهانی با افزودن به تعداد گلهای ملی‌اش، از علی کریمی و جواد نکونام عبور نماید.

کریم انصاریفرد و مهدی طارمی دیگر مهاجمان آماده و گلزن تیم ملی به ترتیب با ۲۵ و ۲۱ گل زده بعد از سردار آزمون، ششمین و هفتمین گلزن برتر ایران با پیراهن تیم ملی می‌باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.