هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم بحرین مثل کامبوج نیست و باید برد پرگل امشب را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کامبوج گفت: نمایش قابل قبولی مقابل کامبوج داشتیم و به یک برد پر گل دست پیدا کنیم البته با زدن سوت پایان بازی این پیروزی را فراموش کردیم و حالا باید خود را آماده دیدار برابر بحرین کنیم.

وی افزود: کامبوج با اینکه حرفی برای گفتن نداشت اما دست به ضد فوتبال نزد و پا به پای ما دوید. این نشان داد که آنها در آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بحرین، همانند کامبوج نخواهد بود. آنها به مراتب بهتر از این تیم هستند و مطمئناً نمی خواهند مقابل ما بازنده باشند. بنابراین باید با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساس، با این تیم جدال کنیم.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: تیم های کشورهای عربی همیشه به دنبال حاشیه سازی هستند اما مطمئنم با بازیکنان حرفه ای که در تیم ملی ایران وجود دارد آنها اسیر حواشی نخواهند شد و یک بازی قابل قبولی از خود ارائه خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلت برای فوتبال ایران تنگ نشده است؟ گفت: ما زندگی حرفه ای می کنیم. بنابراین هر جا که باشیم باید تلاش خود را برای موفقیت تیممان به کار ببندیم اما امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم و استقلال هم بتواند روند رو به رشدی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.