تیم فوتسال گیتی پسند قصد داشت برای نیم فصل دوم و مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال وحید شمسایی ۴۴ ساله را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال با مشکلات زیادی مواجه شد؛ از مصدومیت بازیکنانی نظیر مهران عالیقدر و حسین فهیمی گرفته تا محرومیت حمید احمدی و جدایی سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش که در جریان لیگ به تیم گازپروم روسیه پیوست.

این تیم همچنین برای ترمیم نقاط ضعف خود و پرکردن جای بازیکنانی که از دست داده است، با محسن منتظمی به توافق رسید ولی این بازیکن پیش از آنکه برای گیتی بازی کند و به میدان برود، با دریافت پیشنهاد یک تیم اندونزیایی از گیتی جدا شد.

مسئولان باشگاه گیتی پسند که این فصل به دنبال پس گرفتن قهرمانی از تیم مس سونگون هستند، علاوه بر منتظمی با نفرات دیگری هم مذاکره کردند که پاسخ آنها برای حضور در تیم اصفهانی منفی بوده است.

برجسته ترین بازیکن مدنظر گیتی پسند، وحید شمسایی ۴۴ ساله بود. شمسایی آخرین بار به عنوان سرمربی و بازیکن در تیم فوتسال تاسیسات حضور داشت که این تیم سال گذشته منحل شد و شمسایی هم باوجود داشتن تمرینات شخصی، از آن زمان در تیم دیگری بازی نکرده است.

استفاده از تجربه شمسایی یکی از نکاتی بود که تیم گیتی پسند را ترغیب به جذب وی کرد و پیشنهاد همکاری به کاپیتان پیشین تیم ملی هم داده شد اما وی در نهایت اعلام کرد به گیتی پسند نمی رود.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان فعلی تیم ملی فوتسال که سال گذشته در لیگ چین بازی می کرد هم مذاکراتی با تیم گیتی پسند داشت ولی این بازیکن هم با گیتی به توافق نرسید و احتمالا فصل آینده هم در تیمی خارج از ایران بازی کند.

رفیع پور و عابدین هم دو بازیکن دیگری بودند که طی روزهای گذشته صحبت هایی را با مسئولان گیتی پسند انجام دادند ولی مقصد این دو بازیکن هم لیگ های خارجی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.