احتمال معاوضه شدن دو بازیکن یوونتوس با هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در ماه ژانویه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تلاش باشگاه رئال مادرید در تابستان اخیر برای به خدمت گرفتن پل پوگبا نتیجه نداد و این بازیکن در نهایت در منچستریونایتد ماندنی شد، هرچند گفته می‌شود که رئالی‌ها همچنان وضعیت این هافبک فرانسوی را زیرنظر دارند. حالا به نظر می‌رسد مسیر پوگبا ۲۶ ساله ممکن است به سمت ایتالیا تغییر کند.

بر اساس ادعای نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین که به باشگاه یوونتوس نزدیک است، مدیران این باشگاه ایتالیایی در حال برنامه‌ریزی برای معاوضه امره جان و ماریو مانژوکیچ با پل پوگبا هستند. پوگبا در حالی در اولدترافورد مانده که گفته می‌شود از بودن در این تیم خوشحال نیست و تمایلی به ادامه حضور در این تیم هم ندارد.

پل پوگبا که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای راه‌راه پوشان تورین بازی می‌کرد و با این تیم چهار قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرد، در سال ۲۰۱۶ با انتقالی ۱۱۰ میلیون یورویی که رکورد جهانی در آن زمان محسوب می‌شد به منچستریونایتد بازگشت.

امره جان و ماریو مانژوکیچ که نام‌شان از لیست یوونتوس برای حضور در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان خط خورده، جدایی‌شان از بانوی پیر قطعی به نظر می‌رسد، این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود که هافبک کروات یووه در ماه ژانویه ممکن است به شیاطین سرخ ملحق شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )