پیشکسوت آبی پوشان با بیان این که قهرمانی خیلی در دسترس استقلال است، تاکید کرد: اصلی ترین رقیب تیم برای قهرمانی مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسین صادقی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: منشاء مشکلات بزرگی که امسال در این تیم نمود پیدا کرده، اشتباهاتی است که در سالها ۹۳ و ۹۴ انجام شد.

بازیکن پیشین استقلال بیان داشت: حدود ۱۲ سال در استقلال بازی کردم و اکنون در جایگاه هوادار می خواهم حرف بزنم و دال بر اینکه با کسی مشکل دارم نیست.

وی افزود: همه این مشکلات به ضعف مدیریتی باز می‌گردد. سالی که از استقلال رفتم ضعف مدیریت خودش را نشان می‌داد و دوره‌ای بود که آقای قلعه نویی به تنهایی تیم را می‌کشید، ما مدیر داشتیم ولی مدیریت نداشتیم. نمی‌دانم می توانم از وزارت ورزش حرف بزنم یا نه ولی انتخاب مدیر برای باشگاه استقلال صددرصد اشتباه بوده است.

کاپیتان پیشین آبیها که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما حضور یافته بود، یادآور شد: باشگاه پرسپولیس مدیر عوض می کند و حمایت می‌شود. اما در استقلال اینگونه نیست. باشگاه استقلال در چند سال اخیر خانه بعضی از آقایان شده است. آقایانی که به عنوان باند و مافیا می خواهد دور و بری‌های خودش را داشته باشد و به سادگی می‌گویند از فلانی خوشم نمی آید، پس نباید باشد.

صادقی با بیان این پرسش که فرهاد مجیدی اکنون کجاست، تصریح کرد: مگر او مربی استقلال نبود؟ مگر آقای قلعه نویی کمک مربی استقلال نبود؟ چرا بعداز یک سال و نیم سرمربی تیم شد؟ همه چیز ناشی از مدیریت است. زمانی مدیریت باشگاه دست کاظم اولیایی بزرگ، آقای دکتر قریب، دکتر فتح الله زاده، آقای آقامحمدی بود و مدیرانی قوی داشتیم که این اتفاقات نمی‌افتاد و ارزش بازیکنان بزرگ از بین نمی رفت.

وی ادامه داد: خود باشگاه آقای قلعه نویی را به آلمان برای کلاس فرستاد اما مجیدی حالا کجاست؟ بعد از کارنامه خوبی که بعد از شفر داشت.

صادقی درباره حمایت هواداران از استراماچونی گفت: غیر از این نمی‌تواند باشد و ما ابزاری نداریم به جز اینکه خودمان متحد باشیم. در وزارت ورزش یا داخل باشگاه که نمی‌توانیم کاری بکنیم. شاهکار آخرشان هم این است که می گفتند قرار است از آسیا حذف بشویم. ما با معاونت قبلی صد در صد مشکل داشتیم و به خاطر همین موضوعاتی است که می دانیم قرار است اتفاق بیفتد.

پیشکسوت آبیها تاکید کرد: کسی می آید خیلی راحت در جمع درباره بازیکنان تیمش حرف می زند و دم سیدحسین حسینی گرم که با صراحت درباره این موضوع صحبت کرد.

ملی پوش پیشین آبیها درباره بی اعتمادی هواداران به باشگاه به خاطر وعده‌های عمل نشده گفت: زمان من بازیکنان خیلی بزرگی بودند. دفتر فتح الله زاده می رفتند برمی گشتند و تلفنی قراردادشان را بسته بودند. هوادار می دانست مدیری مثل فتح الله زاده چگونه است. من نمی خواهم از کسی حمایت کنم از فتحی هم حمایت کردم. آقای فتح الله زاده بعد از دو قهرمانی خیلی ساده از استقلال رفت چون منافع باشگاه میان است نه منافع شخصی. فتحی دارد به اندازه باشگاه استقلال دارد بزرگ می شود و به همین اندازه باید تلاش کند.

وی بیان کرد: نقل و انتقلات خیلی خوب جلو رفته و استقلال لیست خوبی داشته اما نتوانسته آن افراد را بگیرد. حالا هم یکی دو بازیکن بیشتر لازم ندارد و از خط دروازه تا دفاع خیلی خوب است و جوانانی داریم که سه چهار سال فیکس تیم ملی خواهند بود.

صادقی درباره وضعیت این تیم در فصل جاری خاطرنشان ساخت: من قهرمانی را پیش بینی می کنم و استقلال اکنون هیچ رقیبی ندارد. سپاهان هم نمی تواند رقیب استقلال باشد. اصلی ترین رقیب استقلال برای قهرمانی خودش و مدیریتش است.

بلکه رقیب خودش است و رقیبش مدیریت است ما مدیریت قوی داشته باشیم گرفتن سه امتیاز در زمین کاری ندارد.

صادقی تصریح کرد: شنیده ام آقای فتحی سر تمرین رفته و با هیچ کس صحبت نکرده است. چرا؟ مگر حالا می شود بازیکن را عوض کرد. باید مربی یا روانشناس بیاوری و تیم را درست کنی. اگر پرسپولیس قهرمان شده آدم بزرگی مثل کریم باقری روی نیمکت این تیم بوده و در دربی هم دیدید او در دعوا چه می کرد و چطور با بازیکنان رفتار می کرد. ما این همه مربی باتجربه داریم که روانشناسان خوبی هم هستند چرا از آنها استفاده نمی کنیم؟ اما در پرسپولیس از کریم باقری تک تک بازیکنان گرفته تا مدیرعامل حساب می برند. در استقلال هم روزبه چشمی بچه ها را جمع کرده بود و دمش گرم.

وی با اشاره به اینکه استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد، یادآور شد: از یک ویژگی آقای قلعه نویی خیلی خوشم می آمدو آن این است که او طاقت باخت نداشت. ما اگر در استقلال می باختیم تا یک هفته از او فرار می کردیم. او می گفت من نمونه ای از هواداران هستم. آن وقت سال گذشته در شبی که استقلال دربی را باخته بود یکی از بازیکنان پست گذاشته بود و در فضای مجازی تبلیغ می‌کرد! به او پیام دادم مردک تو باید حالا در بروی، پست می گذاری؟

صادقی در پایان گفت: روی صحبتم با هوادارن باشگاه استقلال است، تنها حامی خودمانیم و اگر می خواهیم اتفاقی رقم بزنیم باید صبوری کنیم، در کنار باشگاه باشیم و حمایت کنیم. در فضای مجازی به نفع باشگاه عمل کنیم و بازیکنی را تخریب نکنیم. با توکل به خدا به قول غلام پیروانی با تفنگ سامچه ای به جنگ می رویم و باید بسازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.