بازیکن استقلال می‌گوید پرسپولیس لیاقت پیروزی در داربی ۹۰ پایتخت را نداشته است.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی بازیکن استقلال پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. شرمنده آن‌ها شدیم. ما لایق باخت نبودیم و اگر پنالتی گل می‌شد می‌توانستیم برنده داربی باشیم. بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد. ما مشکلات زیادی داریم که باید به آن‌ها رسیدگی شود. ما می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم اما آن‌ها بدون موقعیت ما را بردند و لیاقت این برد را نداشتند.

او ادامه داد: من قسم می‌خورم که فحش ندادم. اگر بدهم پای حرفم می‌مانم. سری قبلی محرومیتش را کشیدم اما یک فحش هم ندادم. هر کس که گفته دروغ گفته. آقای خلیل زاده هم در حدی نیست که من جوابش را بدهم.

یزدانی افزود: سال قبل من پای محرومیتش ایستادم چون او پا روی آشیل من گذاشت و فحش دادم و محروم شدم اما در این بازی اصلا فحش ندادم. من و سیامک نعمتی خیلی رفیق هستیم و او رفیق چندین و چند ساله من است و اصلا اتفاقی نیفتاده است.

او درباره اتفاقات رختکن استقلال پس از شکست گفت: ما مثل یک خانواده هستیم و بازیکنان همه ناراحت بودند و من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. حاشیه در تیم زیاد است و سعی می‌کنیم استقلال را به شرایط خوبش برگردانیم چون پوشیدن این لباس لیاقت می‌خواهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )