مدافع پرسپولیس گفت: از بازیکنان استقلال انتظار بیشتری می رفت که به جای فحاشی عملکرد بهتری در زمین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند.

نعمتی گفت: بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم بار دیگر استقلال را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: گرفتن پنالتی توسط بیرانوند همه چیز را به نفع ما برگرداند و بازیکنان ما هم قسم شدند این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند و حملات پی در پی ما جواب داد و توانستیم استقلال را ببریم.

وی با انتقاد از رفتار برخی بازیکنان استقلال گفت: انتظار بیشتری از بازیکنان این تیم داشتم، آنها نباید فحاشی می کردند. برخی از آنها از ابتدا تا انتهای بازی جز بد و بیراه گفتن کار دیگری نکردند و من تعجب می کنم چرا بزرگترهای تیم اجازه دادند چنین رفتاری داشته باشند.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که اگر پنالتی استقلال گل می شد شاید نتیجه را واگذار می کردید، گفت: هیچ گاه نمی توان دربی را پیش بینی کرد، بارها اتفاق افتاده چه ما و چه استقلال گل اول را زدیم اما در پایان شکست را پذیرفتیم بنابراین دربی بازی ثانیه هاست و هر کس از موقعیت هایش استفاده کند برنده خواهد بود.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: ما راه درازی در پیش داریم و این برد نباید ما را دچار غرور کند هدف ما قهرمانی در لیگ است و امیدوارم به آن دست پیدا کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )