شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پنالتی اعلام شده به سود استقلال اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم و این به ما خیلی کمک کرد تا به صدر جدول برسیم. از هواداران دو تیم که این جو را درست کردند و تنها تیم خود را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. در مجموع بهتر از استقلال بودیم و سه امتیاز حق ما بود.

وی درباره فحاشی تماشاگران استقلال گفت: این اتفاقات پیش می‌آید. آنها شاید بابت نتیجه نگرفتن تیم‌شان عصبانی شدند، اما ما استقلالی‌ها را دوست داریم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اعلام پنالتی به سود استقلال پس از برخورد او با داریوش شجاعیان تصریح کرد: آن صحنه یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش پشت پای مرا زد و تعجب کردم چرا داور خطای من را اعلام کرد. ما مثل بقیه نیستیم که از داوری انتقاد کنیم، چون کالدرون به ما گفت که اگر داور هم قضاوت بدی داشت، ما باید تلاش کنیم تا اینقدر خوب باشیم که برنده شویم.

خلیل‌زاده درباره درگیری لفظی با سیاوش یزدانی خاطرنشان کرد: انسان نباید تلاش کند با فحاشی محبوب شود، بلکه باید با بازی خود محبوبیت پیدا کند. یک صحنه دعوا شد و کسی که نمی‌خواهم از او نام ببرم، فحاشی کرد. او در تمام صحنه‌های بازی فحاشی کرد و به نعمتی هم فحش داد. امیدوارم مانند پارسال که فحش ناموس داد و تنها یک بازی محروم شد، نشود، چون در این بازی هم فحش ناموس داد. این کارها تعصب نیست و هواداران با فحش یک بازیکن نمی‌گویند که او متعصب است. اگر می‌خواهی محبوب شوی، با جان و دل بازی کن که پس از بازی نتوانی راه بروی.

وی در مورد بازی کردن کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان و عدم حضور سیدجلال حسینی گفت: این موضوع مهمی نیست. حسین بازیکن خوبی است، اما سیدجلال هم بزرگ تیم ماست. همه‌ی ما برای یک هدف می‌جنگیم که آن هم تکرار قهرمانی است. امیدوارم روند قهرمانی‌های خود را حفظ کنیم.

مدافع سرخپوشان راجع به اظهارات کالدرون در نشست خبری پیش از مسابقه بیان کرد: سرمربی تیم است و همه چیز را بهتر می‌داند. ما هم بازیکن هستیم و فوتبالی حرف می‌زنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.