سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده‌باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و استقرار نیروهای این سازمان در محدوده برگزاری دربی پایتخت خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: روز یکشنبه نودمین دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و قطعا بسیاری از طرفداران دو تیم در محل برگزاری مسابقه حاضر خواهند شد. در همین راستا سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز تمام توان خود را برای تامین ایمنی به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این که۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر تهران مثل همیشه در آماده‌باش کامل هستند، ایستگاه شماره ۲۰ که در نزدیکی ورزشگاه آزادی واقع شده نیز در آماده‌باش کامل است. همچنین از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه، یک گروه نجات و ۶٠ آتش نشان با به همراه داشتن ۲۱ دستگاه خودرو آتش نشانی سبک و سنگین و شش موتور سیکلت، در پارکینگ، بزرگراه ها و محدوده های اطراف این ورزشگاه مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه مدیران ارشد این سازمان نیز با خودروهایی که در اختیار دارند، گشت‌زنی کرده و وضعیت محدوده را کنترل خواهند کرد، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم که در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود و دور شدن از محل، جزئیات حادثه را به نیروهای مستقر در محل یا از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع رسانی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.