سرمربی توپچی‌های لندن معتقد است بازیکنان جدید آرسنال به مرور زمان بهتر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای اِمری که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر صفر در خانه اینتراخت فرانکفورت آلمان به برتری دست یافتند، پس از این بازی گفت: ما چند بازیکن جدید در ترکیب‌مان داریم که نیاز به کار در بازی‌های بعدی‌مان دارند تا خودشان را با تیم وفق دهند. آنها اما در حال پیشرفت هستند و رفته‌ رفته بهتر می‌شوند. برای مثال نیکلاس په‌په در این دیدار ۳۰ دقیقه بازی کرد که ما از عملکردش راضی هستیم. ما در تلاش برای کمک به او هستیم، اما می‌دانیم که نیکلاس قادر به انجام کارهای بیشتری است. شکودران موستافی هم اولین بازی فصلش را انجام داد و چمبرز هم در پست دفاع راست بازی کرد.

وی افزود: به نظرم هر بازیکن می‌تواند برای ما مهم باشد و می‌خواهیم روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای با استفاده از چنین بازی‌هایی بسازم. اینتراخت سعی داشت بازی خودش را به ما تحمیل کند. آنها بازی هجومی از خود ارائه و سعی کردند ما را تحت‌فشار قرار دهند، بنابراین ما باید در دفاع قوی کار می‌کردیم، سخت آنها را تحت‌فشار قرار می‌دادیم و در جابجایی‌ها هم قوی کار می‌کردیم.

سرمربی آرسنال همچنین در خصوص بازی یکشنبه شب شاگردانش مقابل استون‌ویلا در هفته ششم لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: ما خودمان را برای تقابل با استون‌ویلا آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم با استفاده از بهترین بازیکنان‌مان، ایده‌های خودمان را به خوبی پیاده کنیم. اطمینان دارم که بازی با استون‌ویلا بازی متفاوتی از حیث دفاعی و هجومی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.