فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد، این تیم در مصاف با سایپا اولین سه امتیاز خود در فصل جاری را کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل سایپا اظهار داشت: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم. سایپا در دیدارهای اخیر خود نشان داده است که تیمی تهاجمی و رو به جلوست و همین موضوع نوید یک بازی زیبا را خواهد داد. خوشبختانه دست ما نسبت به مسابقه گذشته بازتر است و سعی می‌کنیم با یاری هواداران و بچه‌ها اولین سه امتیاز خود را کسب کنیم. امیدوارم بازی دوم ما در شهر خودمان مقابل سایپا مانند بازی با ذوب‌آهن بازی خوبی باشد و مردم راضی باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به قرعه‌کشی جام حذفی، به دیدار با ذوب‌آهن در این مسابقات به چشم دیدار تدارکاتی نگاه خواهد کرد یا برای جام حذفی برنامه‌ دارد، گفت: خیلی دوست دارم بازی‌های جام حذفی را جدی بگیرم، اما مشکلی وجود دارد که در ۱۴ روز چهار بازی داریم که برای تیم ما سنگین است. تیم ما مانند سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال دارای نفرات متعدد نیست که دست‌مان خیلی باز باشد. با این حال بعد از بازی با سایپا در طول هفته با کادرفنی به یک تصمیم جمعی می‌رسیم و نظر نهایی خود را اعلام می‌کنیم. در حال حاضر تمرکزمان به دیدار با سایپا و بعد از آن نساجی است که در شهر خودمان برگزار خواهد شد.

ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم شروع می‌شودسرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره اعتراض این باشگاه به تصمیمات داوری دیدارشان برابر ذوب‌آهن گفت: سعی کردیم از مجاری قانونی اقدام کنیم و به جامعه داوری احترام کامل بگذاریم. داوران قشر زحمتکش و عادلی هستند و اگر اشتباهی هم می‌شود اشتباهات سهوی است. برای حمایت از داوری راه و روش این است که تمام تیم‌ها قانونی پیش بروند.

کمالوند افزود: اعتراض به داوری درست نیست و نه خودم خیلی علاقه‌مندم به این کار هستم و به تیمم نیز اجازه این کار را نمی‌دهم. امیدوارم همه‌ی تیم‌ها هم این موضوع را رعایت کرده و اعتراضات بی‌جا نکنند. هفته گذشته کادرفنی گل‌گهر سیرجان بی‌جهت به داوری فشار وارد کرد. تمام کارشناسان داوری گفتند پنالتی ما درست بوده است، اما اعتراضات تیم حریف در بازی حاشیه ایجاد کرد. از همه‌ی تیم‌ها خواهش می‌کنم رعایت کنند و به قوانین احترام بگذارند.

وی در خصوص اینکه بازیکنی از این تیم شانس دعوت به تیم ملی را دارد، گفت: امیدوارم ما هم ملی‌پوش داشته باشیم. سه چهار بازیکن ما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و امیدوارم ویلموتس آنها را دعوت کند. فکر می‌کنم از بازیکنان ما نیز به تیم ملی دعوت شوند.

کمالوند در پایان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم این تیم گفت: به جز رضا خالقی‌فر سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.