سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما شرایط سختی داریم و سعی خواهیم کرد با تمام انگیزه مقابل نساجی ظاهر شویم تا با دست پر مازندران را ترک کنیم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک بازی بسیار سخت و مهم مقابل نساجی داریم. آنها در هفته‌های گذشته تیم خوبی نشان داده و مقابل هوادارانش یک تیم ویژه است که به آن اذعان داریم.

وی افزود: ما شرایط سختی داریم و سعی خواهیم کرد با تمام انگیزه مقابل نساجی ظاهر شویم تا با دست پر مازندران را ترک کنیم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین در خصوص بازی تیمش در جو پر شور هواداران نساجی گفت: خوشبختانه تیم ما این جو را دیده است و خودش هوادار پر شور مثل نساجی داشته است. ما در لیگ دسته اول این شرایط را داشته‌ایم، اما در مازندران شرایط سخت‌تر است. شور و هیجان هواداران نساجی خیلی خوب هستند و شاید مانند تیم‌های اروپایی شور و هیجان دارند. امیدوارم که این جو تأثیر منفی روی تیم ما نگذارد. من سال گذشته هم که جو نساجی را می‌دیدم، واقعاً دوست داشتم. با این حال ما تیم تازه لیگ برتری شده و نوپا هستیم که امیدوارم این جو روی ما تأثیر نگذارند و امتیاز بگیریم.

ویسی در خصوص شرایط این فصل لیگ از جمله تأخیر در شروع مسابقات، برنامه بازی‌ها تا هفته سی‌ام، مشکلات داوری و همچنین پیش‌بینی‌اش از بازی‌ها، اظهار داشت: تأخیر ابتدایی لیگ در ذوق زد، اما برنامه‌ای که اعلام شده برنامه‌ای حساب شده است. در مورد داوری‌ها هم باید بگویم شاید برای همه تیم‌ها اشتباهات رخ داده است. ما گل زدیم که گل ما را حساب نکردند، با این حال امیدوارم که داوران جوان کشورمان با تمرکز بیشتری کار کنند. دست کمیته داوران هم بابت چیدمان داوری درد نکند. کیفیت بازِی‌های این فصل لیگ فکر می‌کنم بهتر از فصل گذشته شده است. لیگ هم شرایطی دارد که ۴، ۵ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سایر تیم‌ها شانس کمی دارند. همچنین حضور مربیان خارجی خوب در کشورمان کیفیت لیگ بهتر شده و فکر می‌کنم ما باید از این شرایط استفاده کنیم و از علم این مربیان بهره ببریم. وی در مورد کیفیت توپ‌های لیگ خاطرنشان کرد: ما فکر می‌کردیم ایرادهایی که به توپ گرفته می‌شود، فقط از سوی برخی‌هاست و ایراد آنچنانی وجود نداشته باشد، اما در تمرین روز گذشته توپ‌های تمرینی ما به شکل بیضی شده و نخ‌های آن باز شده است که فیلم آن را هم گرفته‌ایم. فرقی ندارد چه توپی باشد، اما باید کیفیت داشته باشد. برای ما تفاوتی ندارد، اما وقتی کشوری هستیم که در جام جهانی بازی کردیم و باید بهترین کیفیت را داشته باشیم تا کیفیت فوتبال‌مان بالاتر برود. چه به لحاظ توپ و چه به لحاظ زمین باید بهترین امکانات در فوتبال‌مان وجود داشته باشد تا کیفیت خوبی را در لیگ‌مان ببینیم.

ویسی: چه من باشم و چه نباشم شاهین صد درصد در لیگ برتر می‌ماندسرمربی تیم شاهین شهرداری همچنین در خصوص تغییرات ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: واقعاً از این تغییرات لذت بردم. سالن نشست خبری را که دیدم، لذت بردم. وقتی این تغییر و تحولات را دیدم، به این فکر کردم که ۳۰ سال پیش باید این اتفاقات رخ می‌داد و ورزشگاه قائمشهر بازسازی می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.