رادیو ورزش دو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را بازپخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، در جدول برنامه های روز جمعه ۲۹ شهریور، برنامه بازی های ماندگار ساعت ۱۵ تا ۱۷ جانمایی شده که این برنامه، دو شهرآورد هفتادوچهار و هشتادوچهار را بصورت خلاصه آماده پخش کرده است.

برنامه بازی های ماندگار، برنامه جدیدی است که از روز جمعه سی و یکم خرداد سال جاری به بهانه سالگشت دیدار تاریخی تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب رقابت های گروهی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه پخش آن آغاز و تاکنون یازده دیدار تاریخی تیم ملی فوتبال کشورمان را بازپخش شده است.

به دنبال استقبال مخاطبان از این برنامه و درخواست آنها برای پخش دیدارهای شهرآورد، این جمعه به بهانه شهرآورد نودم بین تیم های پرسپولیس – استقلال اقدام به بازپخش دوشهرآورد در یک برنامه کرده است. از نکات جالب توجه این برنامه نتیجه مشابه ۲-۳ است که دیدار ۷۴ را پرسپولیس و دیدار ۸۴ را استقلال با همین نتیجه به سود خود به پایان برده اند. از دیگر نکات جالب توجه این دو شهرآورد قضاوت علیرضا فغانی در هر دو دیدار است. خسرو والی زاده گزارشگر مطرح رادیو ورزش نیز بر هر دو بازی را گزارش کرده است.

شبکه رادیویی ورزش در بازپخش مسابقات قدیمی این امکان را برای شنوندگان فراهم کرده است که در گیرنده های دیجیتال تلویزیونی کانال رادیو نمای رادیو ورزش عکس های خاطره انگیز مسابقه درحال پخش و نیز تیتر و عناوین و عکس روزنامه های ورزشی که روز بازی و روز بعد از آن را به نمایش می گذارد در حین شنیدن گزارش بازی، آن را ببینند و هم چنین به شنوندگان این امکان را می دهد که این برنامه را در سایت radiovarzesh.ir دوباره بشنوند.

برنامه بازی ماندگار جمعه ها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در جدول پخش برنامه های رادیو ورزش جانمایی شده است که این هفته استثناً برای پخش حواشی و متن شهرآورد ۷۴ و ۸۴ این برنامه ساعت ۱۵ آغاز می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.