قرعه‌کشی جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۱۹ که امسال قطری‌ها میزبان آن هستند، انجام شد و نماینده کشور میزبان و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در یک طرف مسیر صعود به فینال قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (دوشنبه) قرعه‌کشی بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۱۹ را انجام داد که بر این اساس، تیم السد قطر که تحت هدایت ژاوی هرناندس قرار دارد، به عنوان نماینده کشور میزبان، در بازی افتتاحیه که ۲۰ آذر برگزار می‌شود، با تیم ینگین اسپورت از کشور نیوکالدونیا، قهرمان جام باشگاه‌های منطقه اقیانوسیه مصاف خواهد داشت.

برنده این بازی در دور دوم (۲۳ آذر) به مصاف تیم مونتری مکزیک، قهرمان جام باشگاه‌های منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) می‌رود. تیمی که از دور دوم صعود کند، در مرحله نیمه نهایی (۲۷ آذر) با لیورپول فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیکار خواهد داشت.

در آن سوی مسیر صعود به فینال، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۳ آذر با تیم اسپرانس تونس، قهرمان جام باشگاه‌های قاره آفریقا روبه‌رو خواهد شد و برنده این مصاف به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد، جایی که قهرمان جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) منتظرشان خواهد بود. این بازی در تاریخ ۲۶ آذر برگزار می‌شود.

بازی فینال و رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان هم روز سی‌ام آذر برگزار می‌شود. دیدار تعیین تیم‌های پنجم و ششم هم ۲۶ آذر انجام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.