میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که تیمش با وجود کسب دو امتیاز از سه بازی، مدعی جدی قهرمانی در لیگ امسال است.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر تراکتور گفت: هر دو تیم نمایش خوبی داشتند، ولی ما تیم برتر میدان بودیم و از لحاظ خلق موقعیت و مالکیت توپ، عملکرد بهتری داشتیم. در این بازی مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. البته رشید مظاهری هم روز خوبی را پشت سر گذاشت و چند موقعیت خوب را از تیم ما گرفت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور چهره یک تیم مدعی را در این بازی داشت؟»، بیان کرد: تراکتور یک تیم پرمهره و باکیفیت است که امسال برای قهرمان شدن خیلی هزینه کرده است. کادر فنی تیم ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و توانستیم تراکتور را به خوبی مهار کنیم. آنها تیم ضعیفی نیستند، ذوب‌آهن قوی است که توانست بازی خوبی را برابر حریفش انجام دهد. ما بدشانس بودیم که برنده نشدیم.

فخرالدینی در ارتباط با عملکرد تیمش در سه بازی گذشته تصریح کرد: این درست است که فقط دو امتیاز گرفتیم، ولی در بازی اول که بدشانس بودیم و در بازی دوم هم در زمین حریف یک امتیاز گرفتیم، در ضمن بازی با تراکتور هم که یکی از مدعیان قهرمانی است، سختی‌های خودش را داشت، ولی مستحق برد بودیم. ما تیم خوبی داریم و با اضافه شدن سربازها شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. شک نکنید ذوب‌آهن در این فصل مدعی جدی قهرمانی است.

بازیکن پیشین استقلال که سابقه حضور در دربی تهران را هم دارد، پیش‌بینی‌‌اش از نتیجه بازی پیش روی دو تیم استقلال و پرسپولیس را این‌طور بیان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم شاهد بازی جالبی باشیم. فکر می‌کنم استقلال برنده دربی شود.

تیکدری: اگر قهرمانی می‌خواهیم نباید راحت امتیاز از دست بدهیم/ مقابل ذوب‌آهن سرحال نبودیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.