محمد ابراهیمی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی اعتقاد دارد، نتایج خوب این تیم به زودی آغاز خواهد شد.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار تیمش برابر گل‌گهر که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. گل‌گهر در زمین خودش دنبال برد بود و حتی به گل اول هم رسید، ولی ما بعد از این گل جریان بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های بسیار خوبی را هم از دست دادیم. باز هم خدا را شکر که گل تساوی را زدیم، ولی من معتقدم که تساوی در این بازی نتیجه عادلانه‌ای نبود و ما باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم، چون موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم.

ابراهیمی در ارتباط با اینکه نتایج تساوی تیم‌های تحت هدایت فراز کمالوند زیاد است، تصریح کرد: نمی‌دانم در مورد این موضوع که مطرح کردید چه باید بگویم. من چند سال با ایشان کار کردم و باید بگویم که کمالوند روی فوتبال تهاجمی و تاکتیک تیمی اصرار دارد و البته مثل همه مربیان روی دفاع تیمی هم کار می‌کند. ما در بیرون یا بازی‌های خانگی دنبال برد هستیم و شاید این از بدشانسی کمالوند است که در بعضی از بازی‌ها تیمش مساوی می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در واکنش به اعتراض شدید وینکو بگوویچ به پنالتی گرفته شده برای تیم میهمان تصریح کرد: وینگو مربی خوش برخوردی است و برای اولین بار بود که در این بازی با این مربی ارتباط گرفتم. البته اعتراض بگوویچ به من مربوط نمی‌شود و مسئولان باشگاه ما یا کادر فنی می‌توانند در این خصوص صحبت کنند.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: پارس جنوبی نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده است و تیم ما نیاز به زمان دارد. مطمئن باشید که نتایج خوب پارس جنوبی هم شروع خواهد شد.

بگوویچ: اخراج باتیستا و نگرفتن پنالتی، سرنوشت بازی را عوض می‌کرد/ اعتراض‌های متعدد شخصیت لیگ برتر را پایین می‌آورد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.