هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام سه بازی پیگیری شد که در یکی از این بازی‌های تیم فوتبال سایپا موفق شد در دیداری پر گل نساجی را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام سه بازی دیگر از ساعت ۱۹:۴۵ پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه پاس قوامین از نساجی قائمشهر میزبانی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود سایپا به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را سعید محمدفرد(دقیقه ۳۰)، امیرحسین اسماعیل‌زاده(دقیقه ۴۵) ، آرمان رضایی (دقیقه ۶۰) و کمال‌الدین نیکخو برای سایپا و رحمان جعفری (دقیقه ۷۰ و ۸۰) و علی شجاعی(دقیقه ۸۴) برای نساجی گلزنی کردند. سایپا با این پیروزی ۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. نساجی هم در رده ششم جدول قرار دارد.

در یکی دیگر از این بازی‌ها ذوب‌آهن و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. دو تیم در پایان مسابقه به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند. در هر دو نیمه، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما مدافعان و دروازه‌بانان هر دو تیم مانع از گلزنی حریف شدند. نکته جالب توجه این مسابقه جدال رشید مظاهری در چارچوب دروازه تراکتور برابر تیم سابقش بود. تراکتور با این تساوی ۵ امتیازی شد در رده چهارم قرار گرفت. ذوب‌آهن هم با دو امتیاز در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پیکان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه که مصاف دو تیم انتهای جدولی بود با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه اول مسابقه تیم شاهین توانست برتری خود را بر پیکان دیکته کند اما به گل نرسید. پیکانی‌ها در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری خلق کردند. گل اول این مسابقه را حسن نجفی در دقیقه ۸۲ برای شاهین به ثمر رساند اما چند دقیقه بعد سید مهران موسوی با گلزنی برای پیکان بازی را به تساوی کشاند. پیکان و شاهین با یک امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.