تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر با چالشی تکراری روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, تیم فوتبال فولاد خوزستان در سه هفته نخست لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفته و این تیم به غیر از هفته نخست که مقابل صنعت نفت غافلگیر شد و تن به شکست داد, در دو بازی بعدی مقابل مدعیان اصلی قهرمانی استقلال و سپاهان به دو تساوی ارزشمند دست پیدا کرد. این نتایج در حالی است که بعد از دیدار دیروز فولاد مقابل سپاهان, تعداد محدودی تماشاگر در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان علیه جواد نکونام شعار «حیا کن, رها کن» سر دادند. مسئله‌ای که باعث تعجب سایر هواداران و البته مسئولان باشگاه فولاد شد.

جواد نکونام به عنوان یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران که سابقه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال اسپانیا را در کارنامه دارد, در دوران مربیگری نیز با لیگ برتری کردن تیم نساجی و کسب نتایج خوب با این تیم دارای کارنامه قابل قبولی است. این مربی با پایان فصل گذشته خیلی زود در فولاد حضور پیدا کرد و تمرینات و برنامه‌های مدونی را برای تیم پایه‌ریزی کرده است. انتفاقاتی که خیلی‌ها را به فولاد مدل ۹۹-۹۸ امیدوار کرده بود. نکونام البته اگر هفته نخست را فاکتور بگیریم در دو هفته بعد نتایج خوبی با تساوی مقابل استقلال در تهران و سپاهان در اهواز کسب کرده و حداقل نمی‌توان انتظار شعار علیه وی در هفته سوم را داشت.

بنابراین با این وضعیت می‌‌‌‌توان حدس زد که شعار‌هایی که علیه تیم و جواد نکونام در هفته سوم سر داده شده, برنامه‌ریزی شده و از روی قصد و غرض بوده است. این مشکلی بوده که مدیران و مربیان پیشین باشگاه فولاد نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و بارها از وجود این افراد که مخل آرامش تیم هستند، شکایت داشته‌اند. این معضل با وجود تکرار همیشگی‌اش به یک سناریو تلخ در فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد تبدیل شده که دیگر هواداران واقعی این تیم را نیز عاصی کرده است.

شعارهای تند هواداران فولاد علیه نکونام پس از بازی با سپاهان

در همین رابطه سعید آذری، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان به تسنیم گفت: من در باشگاه جلوی این آد‌م‌ها را می‌گیرم و قرار نیست به کسی باج بدهیم. ما پشت جواد نکونام هستیم و حتی اگر قرار باشد از باشگاه اخراج شوم, مقابل این حرکات ایستادگی می‌کنم. همیشه کوله‌پشتی‌ام در دفترم است و هیج ترسی از جدایی و رفتن ندارم. باشگاه فولاد با حمایت علی محمدی (رئیس شرکت فولاد خوزستان) مسیرش را ادامه خواهد داد و از هیچ شخص و گروهی ترس ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.