سهراب بختیاری‌زاده، مربی پیشین تیم فوتبال امید تأکید کرد در شرایط فعلی باید به فرهاد مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی تیم امید زمان داده شود.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دو شکست تیم فوتبال امید کشورمان مقابل ازبکستان در دیدارهای تدارکاتی اخیر و گلایه‌های فرهاد مجیدی از دخالت‌های برخی افراد اظهار داشت: الان در اردوی تیم امید نیستم و نمی‌توانم قضاوتی انجام دهم، اما امیدوارم بین گروه‌های مختلف که قرار است به تیم امید کمک کنند، اتحاد باشد. اعتقاد دارم مهمترین اصل در یک مجموعه، اتحاد تیمی است. کادر فنی و نفراتی که کنار تیم امید هستند، حتماً باید هم‌نظر بوده و همراه باشند تا اتحاد و همدلی به بازیکنان کمک کند.

«وضعیتی که تیم امید در حال حاضر دارد در آینده به این تیم ضربه می‌زند.» وی با بیان این جمله افزود: باختن در فوتبال هیچ جایگاهی ندارد و کسی علاقه ندارد بازی دوستانه را نیز از دست بدهد، اما فراموش نکنیم مربیان در چنین بازی‌هایی اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و آن هم شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم است. در شرایط فعلی، باید به کادر فنی تیم امید زمان بدهند و امکانات لازم را برای مربیان این تیم فراهم کنند. چیزی که برای تیم امید مهم است، همراه بودن تمام اعضای مجموعه این تیم است.

مربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: کمیته‌های فنی و توسعه و جوانان فدراسیون فوتبال و افرادی که کنار تیم هستند، باید همراه بوده و متحد باشند. اگر مسئله‌ای هم وجود دارد، باید بین خودشان حل کرده و اجازه ندهند به رسانه‌ها کشیده شده و از هم گسیخته شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.