شواری شهر ناپل به اظهارات تند سرمربی ناپولی درباره وضعیت ورزشگاه خانگی تیم آبی پوش جنوب ایتالیا پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نداشتن استادیوم اختصاصی همواره یکی از مشکلات اصلی اکثر تیم‌های فوتبال ایتالیا بوده و یکی از مهمترین نمونه‌های آن تیم ناپولی است که در یکی دو سال اخیر به خاطر نامساعد بودن وضعیت چمن یا دیگر امکانات ورزشگاه سن‌پائولو - ورزشگاهی که به شهرداری شهل ناپل تعلق دارد - مشکلات فراوانی برای بازی در استادیوم خانگی‌اش داشته است.

این ورزشگاه تابستان امسال میزبان رقابت‌های دانشجویان جهان (یونیورسیاد) بود و به همین دلیل شورای شهر ناپل قرار بود که پیش از آغاز فصل شرایط را برای میزبان ناپولی از بازی‌های خانگی‌اش در فصل جدید فراهم کند. شورای شهر ناپل به موجب قراردادی که با ناپولی بسته متعهد شده بود که پیش از شروع فصل و حداکثر تا یک دو هفته اول فصل جدید عملیات بازسازی ورزشگاه را به اتمام برساند که گویا به وعده‌اش عمل نکرده و همین موضوع خشم و ناراضایتی کارلو آنچلوتی، سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته را در پی داشته است.

آنچلوتی در این خصوص بیانیه‌ای در سایت رسمی باشگاه ناپولی منتشر کرد که در آن آمده است: دو ماه گذشت و شما هنوز کار رختکن‌ها را هم تمام نکرده‌اید؟ من وضعیت رختکن‌های ورزشگاه سن‌سیرو را دیدم. حرفی برای گفتن ندارم. تقاضای باشگاه برای انجام دو بازی اول فصل‌مان خارج از خانه را پذیرفتم تا عملیات بازسازی ورزشگاه مطابق وعده‌ای که به ما داده شده بود تمام شود. شما در دو ماه می‌توانید یک خانه بسازید اما آنها در این مدت نتوانسته‌اند بازی‌سازی رختکن‌ها را انجام دهند. با این وضعیت کجا قرار است بازی‌های‌مان مقابل سامپدوریا و لیورپول را انجام دهیم؟ من از بی‌کفایتی و ناکارآمدی آنهایی که باید این کارها را انجام می‌دادند عصبانی‌ام. چطور می‌شود که یک منطقه، یک شهرداری این چنین به تعهداتی که می‌دهد عمل نکند. کاملاً مشخص است که برای برخی تیم، باشگاه و شهر چقدر که کم اهمیت است و در کارش اخلال ایجاد می‌کنند. من از این وضعیت راضی نیستم.

واکنش شورای شهر ناپل

به دنبال بیانیه شدیداللحن آنچلوتی، چیرو بوریلو معاون ورزشی شورای شهر ناپل پاسخ سرمربی ناپولی را داد و ادعا کرد که عملیات بازسازی رختکن‌ها ورزشگاه سن‌پائولو تقریباً تمام شده است.

بوریلو در این خصوص به رادیو ایتالیا گفت: بگذارید اول این موضوع را روشن کنم که این شهرداری منطقه بوده که تعهد داده عملیات بازسازی ورزشگاه را اتحام دهد نه شورای شهر اما من در مراجعه اخیرم به ورزشگاه دیدم که به جز تعدادی در که نیاز به تنظیم دارند و چند مورد جزیی دیگر، سایر چیزها روبه‌راه است. شنبه شب بازیکنان ناپولی می‌توانند با خیال راحت در رختکن تازه مرمت شده‌‌شان لباس‌های خود را عوض کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.