کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا برای همتای هلندی‌اش در لیورپول شانس زیادی جهت کسب مهمترین جوایز انفرادی دنیای فوتبال قائل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس معتقد است که امسال این فیرجیل فن‌دایک خواهد بود که بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی موفق به کسب توپ طلا خواهد شد و بعد از فابیو کاناوارو، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا اولین مدافعی خواهد بود که این جایزه را کسب می‌کند.

راموس در این باره به نشریه آ‌س اسپانیا گفت: من نمی‌دانم که آیا امسال توپ طلا به فن‌دایک خواهد رسید یا نه، اما اگر کاناوارو توانسته این جایزه را ببرد، چه دلیلی دارد که فن‌دایک نتواند؟ شما باید رؤیاهای‌تان را زنده نگه دارید تا سرانجام یک روز به حقیقت مبدل شوند. فن‌دایک سال گذشته، فصل فوق‌العاده‌ای داشت. ما هر سال داریم درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت می‌کنیم، اما این احتمال که یک بازیکن دیگر هم بتواند جوایز فردی را کسب کند، اتفاق زیبایی است. اگر فن‌دایک بتواند توپ طلا را ببرد، من به او تبریک خواهم گفت. او واقعاً فصل خوبی را پشت سر گذاشت.

توافق فن‌دایک با لیورپول برای تمدید قرارداد

راموس ۳۳ ساله در ادامه با این سؤال مواجه شد که آیا کریستیانو رونالدو، بهترین هم‌تیمی او در تمام دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید بوده است یا خیر. او در این باره هم گفت: این سؤال بسیار سختی است. من با قهرمانان زیادی هم تیمی بوده‌ام، اما کریستیانو قطعاً یکی از بهترین‌های تاریخ رئال و فوتبال بوده است. البته من بازیکنانی مانند رونالدوی برزیلی، روبرتو کارلوس، زیدان، کاسیاس و رائول را فراموش نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.