علیرضا بیرانوند شنبه هفته آینده برای حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به گزارشات مقام های رسمی مسابقه بین تیم های ملی حفاری و سوهان محمد قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال که در تاریخ ۱۵ شهریور ماه در شهر اهواز برگزار شد تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم ملی حفاری منعکس شد. از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از استفاده از شعارهای موهن و تهدید آمیز و فحاشی به مقام رسمی مسابقه، تهدید، پرتاب اشیاء، ایجاد خلل در برگزاری مسابقه ، حمله و مصدوم کردن داور در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.

لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا اطلاع ثانوی باشگاه ملی حفاری از تمامی برگزاری مسابقات خاتگی محروم است و با نظر سازمان لیگ فوتسال در شهری دیگری برگزار شود.

بدیهی است چنانچه باشگاه مذکور دفاعیاتی دارد ظرف حداکثر دو روز پس از دریافت، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

ضمنا یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری به دلیل رفتار غیر ورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت پس از ابلاغ به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

* با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه فوتسال بانوان بین تیم های فوتسال شهروند ساری و دریژنو فرخشهر که در ساری برگزار شد، رخ داد، کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به مدارک موجود در مسابقه تیم های فوق و تخلفاتی که از سوی دو نفر از مردان همراه هر دو تیم به عنوان مسئول رسانه ای و پخش اینترنتی مبنی بر درگیری با یکدیگر منعکس گردیده که مراتب در حال بررسی و رسیدگی است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع، کمیته انضباطی به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی نامبردگان را تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیتهای مرتبط با حوزه ماموریت خود محروم می نماید و لازم است نامبردگان جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات انتسابی در کمیته انضباطی حاضر شوند.

ضمنا در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی سایر افراد حاضر در برگزاری مسابقه فوتسال بانوان، پس از دریافت و وصول گزارش کامل از سوی سازمان لیگ فوتسال رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد شد.

* کمیته انضباطی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که علیرضا بیرانوند می بایست پیرو ابلاغیه ارسالی روز شنبه آینده جهت ادای پاره ای توضیحات در کمیته انضباطی حاضر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.