پیشکسوت فوتبال ایران از نتیجه بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال امید تعجب کرد و مجیدی را "بازیکنی خوب" خواند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید در سه بازی اخیر خود با هدایت فرهاد مجیدی، یک باخت مقابل تیم ملی ازبکستان و دو تساوی مقابل تیم ملی بزرگسالان ایران و تیم نفت مسجد سلیمان داشته است.

ابراهیم قاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره‌ی شرایط حال حاضر تیم امید، به ایسنا گفت: بنده تعجب می‌کنم، با وجود اینکه بازیکنان تیم امید ایران اکثرا بازیکنان لیگ برتری هستند، اما نتیجه ای که گرفته ایم نتیجه خوبی نبوده است.

او با بیان اینکه تیم ملی امید در این چند سال مورد توجه نبوده است، گفت: تیم امید، آینده و اساس تیم ملی بزرگسالان ما است و هرچه به این جوانان بیشتر توجه شود، سرمایه خواهد بود برای فوتبال کشورمان. از این بی توجهی ها می‌توان به انتخاب عجولانه سرمربی، تدارکات و اردوهای نامناسب و بازی های بد اشاره کرد. باید از آقای تاج پرسید که دلیل این نقص ها چیست.

پیشکسوت فوتبال ایران صحبت درباره صعود تیم امید به المپیک را زود دانست و گفت: وقتی مربی را دیر انتخاب می‌کنند، انتخاب بازیکنان و برنامه ریزی برای تیم هم عجولانه می‌شود. قاعدتا با این شرایط نباید منتظر نتیجه ای خوب باشیم. تا بوده این اتفاقات برای تیم ملی امید افتاده است و مانع نتیجه گیری جوانان ما شده است.

قاسم‌پور همچنین در ارتباط با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: آقای مجیدی از نظر بنده بازیکن خوب و شناخته شده ای بوده است، اما این دلیل نمی‌شود که هر بازیکن خوبی مربی خوبی هم بشود. با این اتفاق استعداد آن آدم را برای مربی‌گری می سوزانند. اما اگر مانند آقای وحید هاشمیان (مربی تیم ملی) در کنار یک مربی باتجربه(ویلموتس) قرار بگیرند و کسب تجربه کنند، قطعا به یک مربی خوب تبدیل می‌شوند.

او درمورد تیم ملی بزرگسالان هم گفت: هنوز زمان برای قضاوت ویلموتس خیلی زود است. او شناختی از فوتبال ایران ندارد بنابراین نفرات جدیدی را هم معرفی نکرده است. باید زمان داد تا همه چیز مشخص شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )