اسطوره فوتبال آرژانتین مدعی است که زمانی که لیونل مسی در تیم تحت هدایت او بازی می‌کرد، در بهترین فرم از تمام دوران بازیگری‌اش قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا که به تازگی به دنیای فوتبال برگشته و هدایت تیم خیمناسیا لاپلاتا در دسته اول فوتبال آرژانتین را برعهده گرفته است، در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که دوران مربیگری‌اش در تیم ملی آرژانتین در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ نیز یکی از آنها بود. او گفت: در جام جهانی ۲۰۱۰ که من سرمربی آرژانتین بودم، تیم ما مسی را در بهترین مقطع از دوران بازیگری‌اش در اختیار داشت. من این را به همه خواهم گفت. او باورنکردنی بود. بعد از پایان تمرینات گروهی، ما در زمین تمرینی می‌ماندیم تا زدن ضربات ایستگاهی را تمرین کنیم. ما می‌ماندیم تا او بیشتر به سمت دروازه شوت بزند اما نه برای اینکه به او بگویم چگونه ضرباتش را بزند، فقط به او می‌گفتم «باید توپ را به مرکز دروازه بزنی. حالا هم می‌بینید که او مدام دارد گل می‌زند.

مارادونا افزود: در آن مقطع همه آنهایی که می‌گفتند دوست و طرف من هستند، دروغ گفتند. کمی طول کشید تا از ضربه‌‌ای که از آن مقطع خوردم بهبودی پیدا کنم و دوباره به سراغ مربیگری بروم. احساس کردم مردم می‌‌خواهند که من سرمربی تیم قهرمان جهان باشم.

تیمی که مارادونا هدایتش را در جام جهانی ۲۰۱۰ برعهده داشت، در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست ۴ بر صفر مقابل آلمان از گردونه رقابت‌ها حذف و به دنبال آن مارادونا از کار برکنار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.