سرمربی تیم ملی انگلیس تصور می‌کند مهاجم منچستریونایتد در تیم ملی برای بازی در جناحین خط حمله گزینه بهتری باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی انگلیس فردا شب (سه‌شنبه) در دور ششم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ میزبان کوزوو خواهد بود که نزدیک‌ترین تعقیب کننده سه‌شیر در جدول گروه A رقابت‌هاست.

گرث ‌ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری قبل از این بازی از احتمال تغییر پست مارکوس رشفورد و بردن او به گوش صحبت کرد. او گفت: مارکوس بازیکن نسبتاً جوانی است. در ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته، او همراه ما بوده است و با گل‌ها و پاس گل‌هایش تأثیر بسزایی بر بازی‌مان داشته است. به همین دلیل من فکر می‌کنم که او هنوز در حال پیشرفت است. در منچستریونایتد، بخش بیشتر پیشرفت او زمانی رخ داد که او به عنوان یک مهاجم گوش بازی می‌کرد، ضمن اینکه من فکر نمی‌کنم که او برای بازی به عنوان مهاجم نوک مانند هری کین قوی نیست و وقتی که پشت به دروازه بازی می‌کند، از سرعت بازی‌مان در فاز حمله کاسته می‌شود.

ساوت‌گیت افزود: اگر رشفورد به عنوان مهاجم نوک بازی کند، به شیوه‌ای متفاوت از هری بازی خواهد کرد اما او بهترین عملکردش را زمانی ارائه می‌کند که از گوش چپ به مرکز می‌رود. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. ما باید مراقب باشیم که از او در بهترین پست ممکن استفاده کنیم تا بهترین بازی‌ها را از او بگیریم.

تیم ملی انگلیس در بازی قبلی‌اش در ومبلی با نتیجه ۴ بر صفر بر بلغارستان غلبه کرد که در آن بازی رشفورد جایی در میان گلزنان نداشت. برخلاف او هری کین هت‌تریک کرد و رحیم استرلینگ هم دیگر گل سه‌شیر را زد.

انگلیس در حالی میزبان کوزوو است که با یک بازی کمتر نسبت به این تیم، با یک امتیاز بیشتر از این تیم (۹ امتیاز به ۸ امتیاز) در صدر جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.