مدافع پیشین منچستریونایتد از دو سرمربی پیشین این تیم تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متئو دارمیان که در این تابستان پس از چهار سال حضور در منچستریونایتد به پارما ایتالیا پیوست، در گفت‌وگو با سایت «توتو مرکاتو وب» ایتالیا در تمجید از دو سرمربی پیشین شیاطین سرخ که زیرنظر آنها سابقه بازی دارد، گفت: فن‌‌خال و مورینیو مربیان بزرگی هستند. آنها به عناوین متعددی دست یافته‌اند که شما به خوبی به آنها واقف هستید. مورینیو و فن‌خال اثرات مثبتی روی من گذاشتند، به همین خاطر قدردان آنها هستم.

وی افزود: انتخاب انگلیس برای بازی کردن، تصمیم آسانی بود. بازی برای چنین باشگاه مهمی مایه غرور بود و البته مسئولیت هم داشت، چون پوشیدن پیراهن تیمی پرافتخار مسئولیت بالایی دارد. بازی برای منچستریونایتد تجربه‌ای که دوست دارم دوباره آن را تجربه کنم چون برای دوران حرفه‌ای‌ام خیلی خوب بود. من به انگلیس رفتن تا خودم را با فرهنگ و فوتبالی متفاوت به چالش بکشم که باعث پیشرفتم در زمین و خارج از زمین شد.

این مدافع ایتالیایی در پایان خاطرنشان کرد: دو سال اول در منچستریونایتد بیشتر فرصت بازی پیدا می‌کردم اما در یک سال و نیم بعدش کمتر به من بازی رسید، در نهایت رویای بازی کردن من را به ترک منچستریونایتد ترغیب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.