سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ بازی سختی برابر ایران را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل روزنامه HK از هنگ‌کنگ، میکسو پاتلاینن در آستانه دومین بازی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران که از ساعت ۱۷ سه‌شنبه هفته جای به میزبانی این کشور آغاز می‌شود گفت: می‌دانم بازی با ایران به عنوان یک حریف قدرتمند سخت است اما آرزوی کسب هر ۳ امتیاز بازی روز سه‌شنبه را داریم.

سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ ادامه داد: ایران دارای تیمی بسیار قدرتمند، بازیکنان سرعتی و قهار با تاکتیک تیمی فراتر از کامبوج، حریف نخست هنگ‌کنگ است. با این وجود تیم هنگ‌کنگ بدون حرکت نخواهد نشست و استراتژی هدایت این بازی را برنامه‌ریزی می‌کنیم. امیدوار هستیم امتیاز این بازی خانگی را به دست آوریم.

هوآنگ یانگ، هافبک تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ نیز درباره بازی با ایران اظهار داشت: بازی نخست ما برابر کامبوج که با تساوی یک - یک به پایان رسید خیلی خوب نبود. این بازی برای ما تمام شد و تمام تمرکز خود را معطوف بازی با ایران کرده‌ایم. هماهنگی بازیکنان هنگ‌کنگ با تاکتیک و تفکرات سرمربی جدید نیازمند زمان است و هواداران‌مان باید صبور باشند. باید بخش دفاعی را بهبود دهیم و عملکردمان در هر بازی بهتر شود. بازیکنان هنگ‌کنگ در گذشته تجربه بازی با تیم‌های قدرتمندی همانند ایران را داشتند و مهیای بازی روز سه‌شنبه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.